wtorek, 15 stycznia 2019

Dobrze mieć Takich Przyjaciół


Dziękuję  Dobrym serduchom za chęć wsparcia swoimi pracami  Szymka............  miałam nadzieję,że mój apel wzbudzi  o wiele większe zainteresowanie.......niestety mówimy jedno, a życie swoje- przykre to ale prawdziwe.

Moja zagadka nie doczekała się prawidłowej odpowiedzi, gwiazdki były podziękowaniem dla Gości
 

którzy wraz z nami świętowali naszą rocznicę ślubu


Izabeli dziękuję za wspaniałe zaproszenia...... Ela również miała swój udział podesłała wzór wyrazu Dziękuję......


oraz liczbę 35, która użyłam przy zawieszkach na alkohol


Przyjaciółce Reni za zorganizowanie przyjęcia........


dekorację sali, przepyszne potrawy i atmosferę Dziękuję Kochana


Gościom za 100% przybycie, na zdjęciu nie ma wszystkich......


Hej wesele, hej wesele bawiliśmy się do białego rana


Dziękuję wraz z mężem za wspaniałą zabawę, niesamowite niespodzianki......
Cieszymy się że Mamy Was..........
Pozdrawiam Dusia

26 komentarzy:

  1. Danusiu, ludzie już są zmęczeni pomaganiem, bo sami mają coraz mniej
    A niektórzy, mają już swoich podopiecznych, którym przekazują 1% lub innĄ pomoc.
    Ja ludzi rozumiem.
    Chociaż nie mogę narzekać, bo wczoraj wysłałam 3 kg paczkę fantów na aukcję charytatywną, więc u mnie 100% zaangażowania.
    Cieszę się, Że impreza udana, że goście dopisali i przede wszystkim jeszcze raz, z głębi serca, gratuluję tych 35 lat razem. Dla mnie to niedościgniony wzór. Przytulam mocnoooooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce, ale tu nie chodzi o pieniądze......innych tłumaczysz, a sama pomagasz więc można? ściskam mocno

      Usuń
  2. Cieszę się, że zabawa się udała. Widzę, że mam straszne braki u Ciebie i tez nie wiem, o co chodzi. Zaraz poczytam. Z tym pomaganiem, to ciężko. Jednak dobre duszyczki zawsze się znajdą i aby jak najwięcej. Przytulam serdecznie. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko mówisz.......jak widać masz rację, tylko nie wiemy kiedy sami możemy potrzebować pomocy........i co wtedy??????????

    OdpowiedzUsuń
  4. Dusiu, kolejnych udanych lat w miłości, spokoju , zgodzie.
    A co do pomagania.
    Wg mnie w ludziach jest dużo dobra i chęci. Widzę to po tych , z którymi mam styczność .Sama jestem zaangazowana w pomoc dla dzieci moich klientów, w pomoc dla bezdomnych zwierząt.Niestety, nie jestem w stanie uratować całego świata. Ludzie się jednak chętniej angażują w pomoc dla tych, których znają co i mnie dotyczy.I też czasami jestem rozgoryczona, jeżeli potrzebne jest coś natychmiast, a to się jakoś ślimaczy i odkłada. Ale to chyba dlatego, że cierpimi, widząc cudze cierpienie.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prosiłam o ratunek dla całego świata........ale zrozumiałam,że tylko tu gdzie mieszam , a już poza swoją miejscowością, to nas nie dotyczy dziękuje za szczerość pozdrawiam

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego. Długich, szczęśliwych lat w zdrowiu Wam życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknej rocznicy, pięknej oprawy, pięknej uroczystości i wspaniałych ludzi, których masz wokół siebie.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a Wspaniałych ludzi mam, oj mam.....ale na Przyjaciół pracuje się latami....pozdrawiam

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego i dalszych wspaniałych rocznic. Co do pomocy innym... Zawsze odpowiadam na Twój apel i tym razem przesłałam pieniążki dla Szymka. Nie pisałam o tym w komentarzach, bo i po co. Zgadzam się z wypowiedzią mojej poprzedniczki. Nie zdołamy pomóc wszystkim. Jest bardzo dużo ludzi o dobrych sercach. W naszej miejscowości jest kilkoro niepełnosprawnych dzieci oraz głęboko upośledzonych, którym staramy się pomóc organizując z grupą seniorów spektakl. Każdy wspiera jak może między innymi ja. Więc swojej żadnej pracy nie przesłałam, bo oddałam kilka u nas, by pomóc naszym dzieciom. Myślę, że tak jak ja bardziej skupiamy się na pomocy ludziom, którzy żyją wśród nas. Tak już jest. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego i kolejnych pięknych wspólnych rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna rocznica tylko pogratulować wytrwałości w miłości na dobre i na złe,bardzo budujące.Dobrze mieć wspaniałych przyjaciół,którzy potrafią tak pięknie celebrować Waszą radość.
    Pomagam jak umiem,ale prawdą jest, że czasami serce się kraje,że nie da się rady pomóc każdemu...
    Kochana to samo życie,nie martw się nie będzie tak źle...
    Pozdrawiam cieplutko :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu za Twój wkład i serce, dziękuje bardzo

      Usuń
  10. Piękna rocznica, trwajcie w zgodzie i miłości i cieszcie się sobą przez kolejne lata. Świetna impreza. Miło spędzać czas z bliskimi i przyjaciółmi. Pozdrawiam i bardzo mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie denerwuj się Dusiu, jest jeszcze trochę czasu. Ja zbieram co mogę, chciałam jeszcze zrobić parę kartek i myślę że jutro lub pojutrze wyślę.
    Wspaniała uroczystość! Wszystkiego najlepszego dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna rocznica :) Wszystkiego dobrego Dusiu dla Ciebie i męża.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna rocznica... wszystkiego co najlepsze dla Was! ♥ Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, to my dziękujemy za wspaaaaaaaniałą zabawę, nogi do tej pory mnie bolą :)
    Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń