wtorek, 21 listopada 2017

Zagadka, nowe wzory bombeczek

Dziękuję Uleczce i Ewuni za chęć wykonania przepiśników, będę miała dwa, a co?
 Przeglądając ostatni swój blog doszłam do wniosku,że dawno nie było zagadki........


Te właśnie SZYDEŁKOWE KÓŁECZKA są przedmiotem mojej ZAGADKI -do czego mi posłużą, co z nich wykonam? oczywiście będzie nagroda, bo co to za zabawa bez upominków.

Praca nad ozdobami trwa- Ninula ciężko pracuje nad masą solną


z której będą główki dla aniołków


 zrobiła tez kilka kartek z przydasi od Iwony


Nowe wzory bombeczek


Średniej wielkości, ażurowe i w różnych kolorach


Osobiście nie przepadam za tak bardzo ażurowymi bombkami........


Nie lubię dziergać tych samych wzorów, szukam więc dla odmiany innych


Tyle na dziś. Zapraszam do zabawy - to tylko część kółek, których potrzebuję ........muszę zrobić ich o wiele wiele więcej


Pozdrawiam Dusia

25 komentarzy:

  1. Dusiu, Dusiu jak ja lubię Twoje zagadki:))))
    Oto moje propozycje:
    1. to będą łuski świątecznego karpia;)
    2. to będą mini bombki na bardzo pomysłową choinkę
    3. to będą zakończenia szydełkowych bombek
    4. to będą korale
    5. to będzie łańcuch na choinkę
    6. planujesz zrobić gigantyczną szydełkową autostradę a to będą koła samochodów
    7. Moje Maluchy podpowiadają, że z tego będą kotki;))
    8. to będą elementy kalendarza adwentowego
    9. to będą elementy kolczugi zbłąkanego rycerza
    10. to będą płatki kwiatów

    ufff, tyle na chwilę obecną;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, tyle dałaś mi możliwości.......dziękuję, czekam na bardziej precyzyjna odpowiedź pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu - ja przecież precyzyjna po całości;)))
      ps. z wrażenia nie pochwaliłam Waszych prac! Z Ninulki idealny pomocnik:)

      Usuń
  3. Ja myślę że będą ozdobą lampek choinkowych, choć znając Twoją pomysłowość to i tak wszystkich zaskoczysz:-) Bombeczki przecudne, a aniołek i kartki są fantastyczne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja widziałam taka bombkę z łusek- nakładanych na siebie kółeczek, a może w środku cekiny i szpilki? Albo jakas ozdoba tą metodą?Bombki jak zwykle genialne! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  5. bombki rewelka wiadomo:)
    może jakaś narzutka na plecy ,poduszka...
    nie lubisz malych rzeczy przecież:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dusiu, jedno jest pewne, to będzie coś pięknego- bo u Ciebie wszystko jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Może z tych kółeczek będzie jakaś bombka na choinkę albo łańcuch ? Aniołek i szydełkowe bombki są bardzo ładne !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno będzie to coś ciekawego. Już niecierpliwie czekam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro wspominasz o nowych wzorach bombek, to zapewne będziesz łączyć te maleństwa w większą całość otulającą bombkę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne bombki i karteczki stworzyłaś :) Znając Ciebie to na nie lada pomysł wpadłaś i czy to będzie bombka czy łańcuch to zapowiada się kolorowo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne prace Dusiu :))) A te malenstwa hmm tez z nich moglaby byc firanka :) Taka sznurkowa jak to mowia :)) Albo na girlande miedzy bombkami :)) Pozdrawiam Cie cieplutko Dusiu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm, myślę, że na pewno nie będzie to żadna narzuta z mini kółeczek, bo na pewno wtedy łączyłabyś Dusiu je od razu ze sobą.
    A więc osobno... może łuski kolorowego, uszytego przez Ciebie?

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne bombeczki :) Dobrze, że zawsze możesz liczyć na małą pomocnicę :) Pozdrawiam Dusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To będzie forma korali, takie nanizane na sznurek jeden przy drugim.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rodzinne robótkowanie. Zagadka, jak dla mnie, szydełkowego laika, dość trudna. Może zakończenia do choinkowych bombek, albo elementy łańcucha, a może jakoś razem poskładane stworzą jedną bombkę? Nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pełną parą idą u Ciebie przygotowania do Świąt. Wszystko śliczne i wymyśliłaś coś nowego. To są malutkie czapeczki dla aniołków lub innych laleczek na choinę.Pozdrawiam Cię Dusiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne bombki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Praca wre:)))ja w zagadki to cienka jestem:))ale może trafię-bombka z kółeczkowych łusek:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Najpierw przeczytałam rozwiązanie zagadki a teraz dotarłam do pytania. Ale i tak bym na to nie wpadła.

    OdpowiedzUsuń