piątek, 24 listopada 2017

Świecące kule w natarciu

Pewnie jesteście ciekawi czy zagadka została rozwiązana, owszem ale to na koniec postu, a zacznę od moich bombeczek


kolejne do świecących łańcuchów


będą upominkami na Mikołajki, które już tuż, tuż....
Wysłałam również upominki do kolejnych dwóch osób w zabawie Podaj dalej Dorocie


Napisała,że otrzymała [,ale jeszcze nie otworzyła]-  przykro się czyta  takie wiadomości więc zapraszam Dorotko do mnie......takie świąteczne upominki powędrowały do Ciebie.
Kolejne upominki pojechały do Marysi


Mam nadzieję, że Marysi przypadną upominki do serca.........pozostały jeszcze Marysia  i  Jadzia obiecuję w następnym tygodniu wysłać i do Was.
Anulka na swoim blogu poruszyła temat zabawy Podaj dalej, dużo osób po otrzymaniu upominku nawet nie ogłasza zabawy u siebie, a jeszcze więcej zapomina o wysłaniu upominku......uważam takie zachowanie za świństwo. Otrzymane upominki zobowiązują.......nie wiem jak Wy, ale ja będę o osobach , które otrzymały upominek [ który ja wysłałam]  i nie wywiązały z zabawy będę pisała na swoim blogu..........pewnie wsadziłam kij w mrowisko,ale nie lubię cwaniactwa, kłamstwa.Chętnie dowiem się jakie jest Wasze zdanie????

Wracajmy do rozwiązania zagadki


 Karolina -... Ja myślę że będą ozdobą lampek choinkowych.... gratuluję i proszę o adres żebym mogła wysłać obiecaną niespodziankę.


Pozdrawiam Dusia

40 komentarzy:

  1. Śliczne. Pozdrawiam i całuski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to nie trafiłam;) gratuluję Karolinie:)
    PS. Tak samo nie rozumiem jak ktoś zgłasza się do jakieś rozdawajki a później jak się okazuje, że mu się nie poszczęściło, to nie podziękuje za zabawę a nawet przestaje obserwować ten blog. Słabe to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieuczciwość i brak kultury.

      Usuń
    2. Gosiu będzie jeszcze jedna zabawa,może szczęście dopisze...

      Usuń
  3. faktycznie ,niektórzy zapisują się bez opamietania:)
    najlepsze sądzę są wymianki prywatne za chwilkę podaj dalej zginie śmiercią tragiczną ...ja nie zapisuję sie jeśli nie mam kompletu do wysłania z poprzedniej ogłoszonej ,jak sie ktoś zapiszę to wtedy wysyłam u mnie nawet w tyg niektórzy otrzymują /ech zycie Dusiu:)
    cudne te łańcuchy pracujesz jak mróweczka nie jeden dom rozświetlą te łąńcuszki dobroci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny łańcuch, pełen radości.Co do niewywiazania się z wygranych nagrod, to spotkałam się z tym dwukrotnie.Pozdrawiam Dusiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przypadły mi do gustu kolorowe bombki. Pozostałe rzeczy są również piękne.
    Serdcznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne świecidełka. Odnośnie wskazywania osób nie wywiązujących się od zobowiązań, słusznie chcesz postąpić,może innych uchronisz od naciągania. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dusiu, na takie rozwiązanie kółeczek nie wpadłam, ale dla Ciebie brawa się za to należą :)
    Co do "podaj dalej".
    Ja już dawno na swoim blogu ogłosiłam, że się nie zapisuję i prowadzę tej zabawy. Właśnie dlatego, że osoba, do której wysłałam prezenty nie pociągnęła zabawy dalej pomimo, że minął rok. Oczywiście opisałam cała sytuację na blogu i wtedy się okazało, że kilka osób już tej osobie prezenty wysłało, a ona tylko je zbiera i zabawy nie kontynuuje. Napisałam wtedy kto to jest i co? W ciągu tygodnia pochwaliła się chustą, którą ode mnie dostała i ogłosiła zabawę. Co było dalej, czy się wywiązała, czy nie, nie wiem, nie śledziłam, a bloga usunęłam z obserwowanych. Teraz tylko prywatne wymianki uznaję za uczciwe.
    Cóż, życie weryfikuje nasze poglądy :)
    Jestem za ujawnianiem nieuczciwości. To może przestrzec tych, którzy starają się dla innych :)
    Buziam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro czytać takie niusy. Popieram ujawnianie nieuczciwości.

      Usuń
  8. oj, nie zgadłabym...hahaha...jak zwykle....bombki świecące- mistrzostwo świata! Podaj dalej, dawniej lubiłam, wywiązywałam się zawsze, choć ostatnio bardzo to u mnie długo trwało(paczki za to staralam się zrobić wypasione) i dlatego więcej się nie zapisuję. Spotkałam się z sytuacją "zbierania" i niewywiązywania się, ale w zabawach wymiankowych. Niestety takich ludzi i w naszym rękodzielniczym świecie nie brakuje....Buziam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli, to co z dobroci serca wypływa jest obarczone dość sporym ryzykiem? Przykre.

      Usuń
    2. Masz rację w 100% Ewuniu, sama doświadczyłam w wymiankach otrzymać ....byle co .....wyglądało to na czyszczenie szaf,dlatego zapisuję się tylko na wymianki jak to mówią ustawianne- ale ostatnia niestety to duży niewypał, nie przewidzimy wszystkiego, jak pech to pech

      Usuń
  9. Zgadłam? Ale fajnie!!! Już piszę:-D
    Bombeczki Dusiu pierwsza klasa, szczególnie te świecące:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne świecące kule Dusiu. Ja ostatnio "zachorowałam" na wszelkie dziergadełka. W wolnej chwili planuję, wziąć szydełko do rąk i nauczyć się nim posługiwać. Póki co, cieszę się z prac innych zdolnych rączek.
    Do podaj dalej zapisałam się kiedyś i szybko wycofałam swój udział, po tym jak trudno było mi zebrać u siebie dwie chętne osoby. Zresztą Ty Dusiu uratowałaś moją zabawę - całe szczęście: ))) A teraz, choć często mam wielką ochotę, nie zapisuję się, bo właśnie się boję, że u mnie zabawa się urwie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niech inni żałują, bo obdarowałaś mnie po królewsku, dziękuję po raz kolejny, naprawdę jest za co.......wiesz chętnych by było, ale powstrzymuje ich wysyłka dla dwóch kolejnych osób, tak myślę, a przecież to fantastycznie móc podarować innym coś od siebie.....

      Usuń
  11. Piękne te świecące kule, może w przyszłym roku Cię o takie poproszę, bo teraz mało czasu do Świąt pozostało. Dziękuję Ci również za upominki , które do mnie wysłałaś. Są śliczne, niestety jeszcze nie dotarły, więc nie mogłam się pochwalić.Co do zabawy, jestem wśród Was od niedawna, więc mój udział w zabawach tego typu jest skromny, a i doświadczenie małe. Przykro mi słyszeć,że w naszym blogowym świecie takie niemiłe niespodzianki się zdarzają. To jest nieuczciwe i powinno być każdorazowo ujawnione, ku przestrodze dla innych.Takie postępowanie, oprócz nieuczciwości, jest przejawem cwaniactwa i braku kultury.Pozdrawiam serdecznie i obiecuję, ze jak przesyłka zawita w moich progach, to na pewno się pochwalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och...to się pospieszyłam, nie będzie niespodzianki

      Usuń
  12. Długo się zastanawiałam nad ich funkcją, ale na taka na pewno bym nie wpadła...
    Świetne łańcuchy świetlne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje bombki to mistrzostwo świata!!!!Całkowicie się z Tobą zgadzam jeśli chodzi o zabawę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo, że podoba mi się wiele rzeczy i mam na nie niesamowitą ochotę, to nigdzie się nie zapisuję. Praca i sytuacja domowa jest taka, ze nigdy nie wiem czy będę miała wolny czas i wenę twórczą. Jak mam wysłać komuś byle co, to lepiej tylko pomarzyć o prezentach. Myślę, że wiele osób nie wzięło tego pod uwagę , ze nie dadzą rady i nie wywiązują się z obietnic. Oczywiście naciagaczy i cwaniaków pewnie też nie brakuje.
    Myślę, ze niezaleźnie od powodów nieuczciwość naleźy napiętnować.
    Ktoś uczciwy i odpowiedzialny zawsze wybranie z trudnej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Są przepiękne, bardzo mi się podobają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny mikołajowy prezent. Świetnie się prezentują te kule.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dusiu, jak wynika z komentarzy obdarowujesz zawsze pięknie. Sama też się o tym przekonałam. Ale o tym to będzie u mnie. Piękne te świecące kule, zapewnią cudowny nastrój. Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne. Ja w ubiegłym roku też zrobiłam ale mały, skromny. Twój jest super. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zauroczona tymi kulami sa cudowne.Swietne kolory.Sliczne upominki zrobiłaś. Szkoda ,ze ludzie sa nie uczciwi.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne ozdoby stworzyłaś Dusiu... efekt nietuzinkowy
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne te święcące bombki! I prezenty piękne przygotowałaś :D. Nie rozumiem jak można tak wykorzystywać czyjeś dobre serce. Ja, ponieważ wiem, że nie będę mogła wywiązać się z takich zabaw nie biorę w nich udziału, ale też nie przyszłoby mi do głowy, że są takie cwaniaki, które to wykorzystują :(.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dusiu, ale już u Ciebie świątecznie i nastrojowo!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne prezenty przygotowałaś. Bardzo lubię ręcznie wykonane ozdoby choinkowe.Moja choinka też jest 100 % handmade.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń