czwartek, 16 listopada 2017

Ozdoby świąteczne

Ozdoby świąteczne w toku, do pudełka doszły dzwonki w różnych kolorach i wzorach


Nowy wzór- posłużyłam się serwetką


Choinka będzie kolorowa


małe bombeczki posłużyły mi do wykonania kolorowych łańcuchów


mogą być ozdobą stołu


parapetu



możliwości jest dużo, są zasilane z baterii- dwa paluszki



Dzierganie to sama przyjemność, ale z usztywnianiem to już inna bajka- nie lubię tego nawet nie znoszę, chętnie to zajęcie udostępniłam bym innym.
 Jeszcze małe pytanko .........Kto  zaoferował wykonać  dla mnie Przepiśnik? czekam i czekam, a na dodatek nie pamiętam u Kogo mam się upominać......może zgłosi się??? a jeśli nie to Kto chętny do tego zadania w zamian za ozdoby świąteczne.
Pozdrawiam Dusia

45 komentarzy:

  1. Jesteś niezrównana w dzierganiu tych ozdób! Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow! Przewspaniałe :) Jestem zszokowana i mega zauroczona Twoimi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem kto się zaoferował, ale mogę zrobić Dusiu dla Ciebie przepiśnik za free :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze wszystko śliczne :) a światełka w bombkach wymiatają :)

      Usuń
    2. Dziękuję, śmiało zaczynaj pozdrawiam

      Usuń
  4. Och ! Ale dużo kolorowych ozdób świątecznych :)Choinka będzie bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem nie tylko moja, część ozdób pójdzie na Mikołajkowe upominki pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękne ozdoby, cudnie zaaranżowane. Świetny pomysł na dekorację świąteczną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jak u Ciebie jest już świątecznie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne cudne jedne już w mych rękach:)
    misrzyni bombek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takimi ozdobami święta bedą niezwykłe.Te dzwoneczki takie subtelne.

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko i córko!!! Nie pomyśląłam, że takie dziergane kule mogą być w formie świecącej- GENIALNE!!! (Ja nie obiecywałam, ale jakby co, to mogę przepiśnik zrobić:-)) Buziam

    OdpowiedzUsuń
  10. ale tego namachałaś,śliczności

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne dekoracje wydziergałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Dusiu, choinka będzie cudowna z tymi ozdobami. Narobiłaś ich niesamowita ilość :)
    I świecące kule będą nadawały wieczorom tajemniczości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie, będzie nie jedna, część ozdób pójdzie na upominki pozdrawiam

      Usuń
  13. Ależ tego wszystkiego nadziergałaś! Śliczności same!

    OdpowiedzUsuń
  14. no to czekam na Twoją choinkę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko nie wszystko pójdzie na moja choinkę, część to upominkowe pozdrawiam

      Usuń
  15. Bombkowy łańcuch jest cudowny. Uwielbiam dziergane ozdoby choinkowe. Pięknie będzie u Ciebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe ozdoby świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny sposób wymyśliłaś na dekorację parapetów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Parapetówki genialne! A szydełko moim wrogiem i choć próbowałam obłaskawić, nie dało się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoich wrogów, ale są na to rady, jeśli co potrzebujesz pisz śmiało, pozdrawiam

      Usuń
    2. Dzięki. Mam wszystko - książki, narzędzia pracy, pomocną przyjaciółkę i nic.

      Usuń
  19. ręce bolą od samego patrzenia! ;)
    Ale nadziergałaś tego! Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne dziergadełka! Ja również próbowałam oswoić szydełko. Na razie warczy...
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, a może daj spokój,jeśli coś potrzebujesz pisz zaradzimy pozdrawiam

      Usuń
  21. Choinka będzie kolorowa, jak piszesz, a sądząc po ilości pięknych ozdób, duża

    OdpowiedzUsuń
  22. Szydełkowe kule ze światełkami w środku - rewelacyjny pomysł i wspaniałe wykonanie. Dzwoneczki też mi się bardzo podobają. Podziwiam Cię Dusiu,ledwo w ogrodzie prace ustały,a już tyle ozdób zdążyłaś zrobić.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czymś zając ręce trzeba, tym bardziej,że wieczory są długie pozdrawiam

      Usuń
  23. Prześliczne prace i wyjątkowo bombowe bombki ze światełkami!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cuuuudowne ozdoby Dusiu :))) Swiatelka baardzo mi sie podobaja :)) Nawet takie same do dzieci chce zrobic :)) Tylko ,zebym dala rade z tym usztywnianiem :P Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz, dasz, a w Niemczech jest jeszcze lepszy odpowiednik ługi, wiem bo jakiś czas temu stosowałam pozdrawiam

      Usuń
  25. Twoja szuflada pęka już w szwach;)Piękne różnorodne dekoracje. Bombkowe łańcuchy są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szoook! :)))))) To się nazywa działanie na ogromną skalę :D Cudnie wyglądają w świetle lampeczek :)
    Pozdrawiam i nieustannie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe ozdoby choinkowe! Podziwiam za ilość wykonanych prac:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cuuudeńka!! Szydełkowe cottonki dają niezwykły klimat!
    ps. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe są te dzwoneczki i świecące bombki - robią wrażenie. Zwłaszcza jak każde Twoje dzieło. Przeczytałam cały blog i muszę przyznać, że cieszę się, że tutaj trafiłam :). Lubię ludzi z pasją, a Ty zdecydowanie do nich należysz. I bardzo mi przykro z powodu śmierci Twojej siostry, bo widziałam ją z Tobą na zdjęciu zamieszczonym na tym blogu i widać było, że jesteście sobie bliskie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. łał ile wspaniałości same cudeńka tu widzę - świetne girlandy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń