poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Niespodzianka od Natalki i Oxi

Słuchajcie miał być tylko dzwonek , a  tu niespodzianka imienne etui - wyjątkowo piękne .


Haftowany dzwonek [ jeszcze nie miałam w swojej kolekcji] prześliczny.


Tak prezentuje się pośród innych- fantastycznie.


To wszystko podarowała mi Natalka , dziękuję Ci bardzo  Natalka z blogu Nati B haftuje prześlicznie, wpadnijcie do Niej  naprawdę warto.


To nasza mała wymianka [ moje upominki już wysłane ] ale jeszcze nie doszły więc  pochwalę się później . Otrzymałam również milutką niespodziankę od Oxi .- serduszko.


Oxi, przepraszam za jakość zdjęcia ,ale upominek jest fantastyczny i dziękuję Ci bardzo, bardzo. W ogrodzie nadal jest kolorowo zaczynają kwitnąć wrzosy, hortensje , ale o nich w następnym poście, a dziś takie małe co nieco









Kochani następny post poświęcę hortensjom , a tym razem to na tyle tydzień minął pod znakiem upominków -więc wspaniale , pozdrawiam Was i jak to u mnie zapraszam do ogrodu Dusia



50 komentarzy:

  1. Miło u Ciebie Danusiu i radośnie, aż chce się tu bywać. Nie dziwię się, że dostałaś takie piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a upominki są świetne pozdrawiam Dusia

      Usuń
  2. Ależ piękne etui,niesamowite!!!O ogrodzie nie wspomnę...bo wiesz że jestem w nim zakochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ,że mój ogród wyzwala takie uczucia pozdrawiam Dusia

      Usuń
  3. Piękne prezenciki.Ta donica z kwiatami urzekła mnie bardzo.Dobrego dnia i uściski zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko bardzo ładne :-) a ogórd zapiera dech:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród jest w okresie kwitnienia największej ilości kwiatów, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  5. Śliczne prezenty :) Zwłaszcza etui bardzo fajne :)
    Donica kwiatowa niesamowita - ale masz rękę do roślin wszelakich
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etui mnie zachwyca, jest niesamowicie ładne pozdrawiam Dusia

      Usuń
  6. Piekne prezenty dostalas Dusiu :):) Jak i w ogrodzie Pieknie kolorowo :) Milego Nowego tygodnia Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , Agnieszko i pozdrawiam Dusia

      Usuń
  7. śliczne pracki od Natalki...
    ja też jestem maniaczką dzwonków...
    miłego tygodnia Dusiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozumieć ,że zbierasz? pozdrawiam Dusia

      Usuń
  8. Piękne prezenty! Wyszywałam identyczny motyw lawendy, ale na woreczek zapachowy. Ogród zachwycający! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw lawendy po prostu wymiata pozdrawiam Dusia

      Usuń
  9. Piękne prezenty dostałaś, a ogród oczywiście cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie jedno i drugie pozdrawiam Dusia

      Usuń
  10. Piękne haftowane prezenty dostałaś :) Ogród jak zwykle zachwyca! Ta donica mnie urzekła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Oxi, ale upomink od Ciebie jest uroczy [tylko to zdjęcie ]nie mogłam zrobić lepszego na każdym odbijało się światło, ale ważne jest ,że w realu bransoletka jest świetna pozdrawiam Dusia

      Usuń
  11. Sliczne prezenty a w ogrodzie to sie chce zostac na dłużej...)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby Polska niewielka a jakie mamy różnice - u mnie hortensje już przekwitły. W Twoim ogrodzie Dusiu nadal ślicznie i kolorowo.
    Dostałaś wspaniałe prezenty a Twoja kolekcja dzwoneczków prezentuje się świetnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, zaczynają pokazywać swój urok pozdrawiam Dusia

      Usuń
  13. Fantastyczne prezenty, założę się że w drugą stronę też pojechały cudeńka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że się spodobają pozdrawiam Dusia

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu , od Ciebie również otrzymałam śliczności pozdrawiam Dusia

      Usuń
  15. Gratuluję prezencików, są śliczne:) imienne etui pełne uroku i jeszcze z dodatkiem lawendy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prezenty dostałaś! Ogród wspaniały i przepiękny!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłe prezenty dostałaś, etui zrobiło na mnie największe wrażenie. Zdjęcia ogrodu, jak zawsze piękne, pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne prezenty dostałaś! Etui wyjątkowo urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Manitko całkowicie pozdrawiam Dusia

      Usuń
  20. Fajnie ze bedzie o hortensjach :)
    Tymczasem urocze niespodzianki, etui pierwsza klasa.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak cały post tylko o hortensjach [ mam ich trochę ] więc pochwalę się pozdrawiam Dusia

      Usuń
  21. niespodzianka pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację , Natalka zaskoczyła mnie całkowicie pozdrawiam Dusia

      Usuń
  22. Nie mogę się doczekać Twoich wrzosów. Moje totalnie uschły - tak to jest zostawić rośliny z M...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje nie [ ale problem możesz mieć nie tylko z powodu braku wody- trzeba stosować opryski od chorób grzybowych] pokażę, już nie długo pozdrawiam Dusia

      Usuń
  23. Piękne prezenty i ogród :)
    Koszyk dla Ciebie już powstaje. Za kilka dni prześlę Ci zdjęcie do akceptacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś szybka, jak tak to się muszę wziąć do pracy pozdrawiam Dusia

      Usuń
  24. Piękne prezenciki a ogród boski, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Super prezenty a ogród ech marzenie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne podarki otrzymałaś! ;-)) Ogród jak zawsze... zachwyca ;-))

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Dusiu:)od dawna do Ciebie zaglądam i cieszę się że jesteś moją wymiankową parą:)Chciałabym aby mój ogródek wyglądał choć podobnie do Twojego:)

    OdpowiedzUsuń
  28. To się zabawimy, masz może jakiś pomysł [ postaram się zrealizować] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń