poniedziałek, 9 grudnia 2019

Upominki, bombeczki........



Zagadka rozwiązana.......strzał w dziesiątkę, ale to za moment na początek upominki Mikołajkowe od Reni, było tego trochę więc podzieliłam je  ha ha


szkatułki, bombeczki, chusteczniki........upominki, które cieszą i są na dodatek bardzo przydatne, Dziękuję ,dziękuję.
Natknęłam się na nie tuzinkową  bombeczkę w sieci i nie byłam bym sobą żebym nie zrobiła....pracochłonna, ale efekt super


zawieszać można na dwa sposoby i dwa są okej


szkoda,że tak późno je odkryłam....ale za rok będzie ich więcej


mam nadzieję,że jeszcze kilka zrobię i będą upominkami dla Przyjaciół


Powoli ozdabiam mieszkanie.......


parapet w sypialni

w kuchni  




Wracam do zagadki w samo sedno trafiła .......................................
Lenka trafiłaś w 100% upominek pojedzie do Ciebie, czekam na adres.
Dziękuje za udział i raz jeszcze proszę Dziewczyny jak otrzymacie przesyłkę dawajcie znać, to nie wiele zabiera czasu, a nie powoduje stresu.......Pozdrawia Dusia

17 komentarzy:

  1. Przepiękne bombeczki :) obiecuję sobie, że też sobie zrobię kilka i nigdy czasu nie mam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te bombki. Wzór też bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty od Reniu i cudne Twoje prace Dusiu. Nie mogę się napatrzeć i zaraz biegnę jeszcze raz oglądać Twój śliczny wystrój. Baaardzo się cieszę na niespodziankę od Ciebie i już podsyłam adres. Z góry ślicznie dziękuję i oczywiście odmelduję się jak przesyłka dojdzie. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bombki! Dziękuję za zabawę:)
    Wspaniałe prezenty:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombki rewelacyjne.Przepiekne klimaty świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty od Reni jak zwykle imponujące !!! Twoje bombki są pełne uroku,tym wzorkiem już w zeszłym roku zrobiłam parę bombek, bardzo ładnie wygląda :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super upominek Dusiu! Podziwiam Twoje bombeczki, ostatnia rzeczywiście niespotykana.
    Gdzie ją można znaleźć?
    Pozdrowienia przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dusiu, jak już u Ciebie świątecznie i ślicznie! Cudne te bombki dziergane!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne bombki. Zdolna jesteś to nie ma dla Ciebie tajemnic. Bombeczki śliczne, nastrój już stworzony to tylko czekać ... Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne bombki - faktycznie wzorek uroczy i kolorki śliczne :) ługom usztywniasz a można wiedzieć jaką nitkę preferujesz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko zwykle Kordonek Maxi, ale również , Ariadna Muza... usztywniam tylko Ługo bez wikolu -od niego żółkną i nie nadają się do prania pozdrawiam

      Usuń
  11. Piękne bombki -nowe egzemplarze i wcześniejsze :) Wspaniałe prezenty! Pozdrawiam Dusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne, delikatne ozdoby,super dekoracja w oknie - Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są te Twoje ozdoby, Dusiu. Nic, tylko je podziwiać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Lence gratuluje 😊
    Uwielbiam Twoje prace. Dzięki Tobie Dusiu i Twoim pięknym pracom na szydełku sama zaczęłam szydełkować. I powolutku coś tam dziergam 😊

    OdpowiedzUsuń