czwartek, 19 grudnia 2019

Sezon zakończony i Zgadka

Ostatnie ozdoby..........naprawdę na ten sezon dość


do kompletu jeszcze muchomorki


będą upominkami dla znajomych z Tanecznej Grupy

Upominek za ostatnią zagadkę pojechał do Lenki... 
Fotek nie ma......zapomniałam zrobić,
 Jeszcze jedna taka szybka zagadka- ile ŁUGI poszło na usztywnianie moich ozdób? a wszystkich było gdzieś około 500 szt.........
Milusińskim uszyłam gwiazdkowe upominki


ślimaczki, ślimaczki i kotki..........


Upominki od Reni


 podzieliłam na etapy- tyle tego przyszło......

Zosieńka podesłał mi takie oto bombaski


było o 2 więcej, ale jak zawsze podzieliłam się z Ninulą
Wpadnę jeszcze z życzeniami........ponawiam pytanie ile litrów Ługi zużyłam? czekam do jutra do popołudnia ,żebym zdążyła wysłać upominek  pozdrawiam Dusia

21 komentarzy:

  1. Zabawki dla milusińskich cudowne. Wszystkie ozdoby są piekne.5,5 litra zużylas.Tak myślę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muchomorki skradły moje serce. Są urocze. Podziwiam pracowitość.

    OdpowiedzUsuń
  3. muchomorki kradną serducho:)
    pewnie 15 litrów jak co rok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz,że rok w rok zużywam tyle samo? pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczne ozdoby, może jakieś 12 litrów

    OdpowiedzUsuń
  5. Muchomorki najlepsze:))) Piękne ozdoby i prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgadnę, ale kotki i ślimaczki pochwałę, piękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudeńka Dusiu!
    20 litrów... chyba przesadziłam🤔
    Ale niech zostanie, bo skoro co roku idzie 15, a ty Dusiu robisz tyle dziergadełek, to krochmal idzie jak woda😁
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak bardzo.....a krochmalu poszło naprawdę dużo pozdrawiam

      Usuń
  8. Ale cudowności, najbardziej urzekł mnie ten kotek córka uwielbia kociaki więc byłaby z takiego na pewno bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze są Twoje prace. Trudno wybrać jedną, wszystkie mi się podobają:)
    Na zadane pytanie strzelam -10 litrów!
    Pozdrawiam ciepło i życzę spokojnych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku!
    Chociaż myślę, że jeszcze przed nowym rokiem zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ozdoby, urocze ślimaczki i kotki :)
    Może 18? Nie znam się ale skoro wcześniej było 15 a apetyty rośnie wraz z jedzeniem to może... :D
    Serdeczności ślę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Dusieńko przepiękny upominek dotarł przed świętami, zrobię fotki i pochwalę się na blogu. Wspaniałe prezenty do mnie trafiły, jeszcze raz dziękuję i ściskam serdeczne. Pokazałaś kolejne piękne prace, aż miło nacieszyć oczy.:) Masz dobre serduszko, więc i do Ciebie zawitały śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż za wspaniałe ozdoby! Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam przedświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudeńka, choć te muchomorki są obłędne!! Pozdrawiam świątecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i bardzo świątecznie u Ciebie, Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace! A ilość krochmalu musi być naprawdę ogromna... Pozdrawiam świątecznie Dusiu:)

    OdpowiedzUsuń