piątek, 23 lutego 2018

Pierwsza poducha

Przedwiośnie już na podwórku, a tu taka niespodzianka -18 przy gruncie, już myślami byłam w ogrodzie........więc jeśli nie ogródek to szydełko.


Moja pierwsza szydełkowa poducha wykonana szydełkiem - łączyłam również szydełkiem


znalazła już swoje miejsce - myślę,że trafiłam z kolorami i wzorem.........tył siateczka


Upominkom nie ma końca i tak kolejna niespodzianka  tym razem od Joli


Dziękuję bardzo, nitki przydały się, a mało przydały już są w użyciu,


między innymi taką kwoczkę wydziergałam z nitek od Ciebie, kokoszka zrobiona w/g Schematu
W ogrodzie mamy mamy przemiłego gościa............


Każdego poranka jest na śniadaniu...........
Pisanki Reni już wysłane ..........jednak,żeby nie było,że  tylko ja dostaję upominki to tak z marszu zrobię niespodzianki i podaruję  dla Agatek i dla Ewy ........ nie losowałam, nie zastanawiałam się taki odruch Posłania Uśmiechu, wywołania radości.........Dziewczyny czekam na adresy.
Pozdrawiam z mroźnych Mrozów Dusia





41 komentarzy:

  1. Gratulacje pięknie Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo czyli realizujesz projek " poślij uśmiech" :) Poducha fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba za dużo powiedziane,w marcu rocznica powstania bloga więc takie małe święto........pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajna poducha, w moich kolorach:) Ptaszysko piękne, do mnie tylko sikorki i wróble zaglądają, czasami dzięcioł się pokaże i sójki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje osiedle opanowały dzięcioły i szlifują swoje dzioby na blokach:)a tam niestety nic do jedzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna poducha w fajnych kolorkach:) Dzięcioł wspaniały - u mnie ostatnio stuka na pobliskich klonach :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna poduszka. U mnie dzięcioł stuka w topole po drugiej stronie ulicy. Czasem uda się go dojrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszka prezentuje się wspaniale,użyłaś nitki w pięknych kolorach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna poducha!!! Kolory dopasowane idealnie.
    Miłe upominki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poducha śliczna. Połączenie dobrego smaku ze zdolnymi rękoma.
    A kwoka, mimo mrozów ,wiosnę zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te czekoladowe odcienie na poduszce, a gość niech nam wiosnę w końcu wystuka:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne poduszka.Super kolorystyka. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Poduszka jest śliczna i bardzo ładna w kolorach. Ogrodowy gość jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zainteresowanie moim zdrowiem. Jestem coraz sprawniejsza, ale niestety dalej utykam. We wtorek mam wizytę kontrolną w szpitalu i może coś się dowiem. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Będzie dobrze na wszystko potrzeba czasu Ściskam

      Usuń
  13. Rewelacyjna poducha! Dusiu, czy szyjecz czy dziergasz, każda Twoja podusia jest wyjatkowa!
    Mrozy potrzebne, bo wirusy się mnożą, tylko czemu teraz, miały czas w grudniu - styczniu:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna poducha. Na pewno będzie wspaniałym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna podusia w takich stonowanych kolorach,będzie super prezentem,a prezent który dostałaś też super i już w użyciu 🙂😃
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna poducha i kuraczki, jajka....a dzięcioł- wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dusiu, podusia śliczna. Akurat w sam raz na te zimowe, mroźne dni. Przytulić się do niej i czuć to ciepełko.... :)
    Mam takiego samego gościa i w moim ogrodzie od kilku lat :) Nie wiem, czy to ten sam, czy kolejne pokolenia, ważne, że cieszy oczy i wyjada robale latem :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna poduszka. Bo wykonana z serca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Super poduszka i bardzo fajne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna podusia i gość fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Po raz kolejny Dusiu zachwycasz pracami. Poduchy pięknie wykonane i te kolory! Świetnie je połączyłaś. Pozdrawiam serdecznie.
    Pisanki śliczne, mam - więc wiem co piszę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna poducha, podobają mi się jej kolorki i świetnie pasują do tego wzoru:-)
    Piękny ptaszek Cię odwiedza, u mnie ostatnio wiewiórka bywa;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poducha bardzo fajna. Podoba mi się w niej wzór i dobór kolorów. Twoje cudne pisanki i kurka wprowadzają już nastrój świąteczny. Niespodziewany gość do Ciebie zawitał. U nas straszny mróz,ptaszków jeszcze nie widać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobierałam wzór, kolory, ale chyba trafiłam

      Usuń
  24. Świetnie wyszła ta poducha!! Ale nie zmiennie podziwiam Twoje jajca!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba poducha. Ach!!! Ile można wyczarować szydełkiem... nie umiem... i podejrzewam, że nie miałabym tak cierpliwości :) Ale bardzo podobają mi się prace szydełkowe i na drutach.
    I gość fantastyczny. Mrozek z lutym przyszedł jak w przysłowiu - luty obój ciepłe buty - jakoś tak, do tej pory to było raczej marcowo i deszczowo i człowiek odzwyczaił się od lutego :D Dziękuję za wyróżnienie. O jej... ogromnie mnie zaskoczyłaś :)
    Moc uścisków :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna poducha, wzorek ładny i kolorki fajnie dobrane;
    kureczka szydełkowa zachwyca tak jak i niespodzianki
    pozdrawiam Dusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Poducha jest fantastyczna, świetnie dobrałaś kolory, kwoka mnie rozbawiła - fajna dekoracja czy na stół, koszyczka albo wielkanocnego stroika. A gościa masz przemiłego :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna, cudna ta poducha! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś bardzo utalentowana. Pierwsza, a wyszła tak niesamowicie. Wspaniały wzór, niesamowite wykonanie. Podziwiam. <3

    Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna poducha, podobają mi się jej kolorki i świetnie pasują do tego wzoru:-)

    สมัคร D2BET
    เกมส์ สล็อต

    OdpowiedzUsuń