wtorek, 20 lutego 2018

Niespodzianki i poduchy......

Dobre serducha są wśród nas, a ja na te słowa mam dowody........


Monika przesłała kordonki tak właśnie z serca, nawet nie znając mojego bloga........namiary dostała od Uleczki niespodzianka .taka  z marszu, nie ma lepszych przyjemności. Mało jednej....... druga niespodzianka od  Beatki zaskoczyła na całej linii.........


Przepiękne tulipany na malowane na szkle i cudna bransoletka dla Ninuli


Beatko dziękuję za wspaniały upominek...........który cieszy oczy i raduje serducho Dziękuję
Uszyłam poduchy będą upominkami dla znajomych [ marzec to miesiąc urodzin i imienin]


Koty, koty zachwyciły pierwszych obdarowanych więc uszyłam kolejne........... i bardziej elegancka z serwetką


zastanawiam się tylko która lepiej pasuje?


moim zdaniem pasują dwie...........chyba uszyje jeszcze jedną poszewkę i będzie po problemie.....
Pozdrawiam na przedwiośniu Dusia



26 komentarzy:

  1. Piękne prezenty i fajne poduchy:) Obydwie serwetki ładnie wyglądają na poduszkach. Ten pierwszy wzór bardzo mi się podoba, ale poduszkę chyba wolałabym z tym drugim wzorem, ale to tylko takie moje całkiem prywatne zdanie ;)Pozdrawiam Dusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty dostałaś.
    Podobają mi się twoje poduchy z serwetkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wykorzystanie serwetek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dusiu, prezenty od serca i do tego przydatne i piękne, czego chcieć więcej?

    Poduchy... koniecznie jeszcze jedną musisz uszyć. Obie serwetki pasują :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty dostałaś :-)
    Szydełko będzie się teraz grzało ;-)
    A Twoje poduchy z serwetkami są przecudnej urody, Dusiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko nie otwiera się Twoja strona- dlaczego?

      Usuń
  6. Super prezenty, takie właśnie od serca.
    Fajne poduchy. Obie serwetki pasują;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty, a poduchy z serwetkami bardzo ciekawe. Koniecznie musisz uszyć drugą.:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Uszyj koniecznie drugą, pasują obie. Mnie urzekła ta podłużna, bo jest taka nieoczywista do kwadratowej poduchy. Ale ta druga też wygląda super.
    Kordonki trafiły w odpowiednie ręce. Nie mogły trafić lepiej.
    Cieszę sie ,ze mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Beatko radości ful mi podarowałaś, jeszcze raz dziękuję pozdrawiam

      Usuń
  10. Kordonki trafiły w odpowiednie ręce ;) już Ty je dobrze zagospodarujesz :) Piękne rzeczy stworzyłaś, a obrazek na szkle od Ataboh jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza serwetka zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co tu dużo pisać... niespodzianki zawsze zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe niespodzianki one zawsze cieszą :) Uszyj koniecznie drugą -choć pierwsza serwetka bardziej leży :) Poduszki z kociakami super :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś naprawdę szczęściarą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje poduchy z serwetkami są bardzo eleganckie Dusiu,a prezenty podarowane z serca zawsze są radością,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Daanusia wszystko cudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szydełkowe przedmioty po prostu mnie rozbrajają, gdyż sama go nie używam, są prześliczne! Serwetki obie piękne, aczkolwiek druga, chyba bardziej klasyczna, bardziej mi się podoba. Tulipany na szkle są bajeczne, moimi ulubionymi kwiatami, po słonecznikach, są właśnie wszelkie wiosenne kwiaty cebulowe, mają cudowne kolory i budzące się z wiosną do życia, napawają radością i optymizmem.
    Mam nadzieję, że podarunek się przyda, pozdrawiam serdecznie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko już są w użyciu,dziękuję raz jeszcze pozdrawiam

      Usuń
  18. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń