piątek, 20 października 2017

Jesień

Porządki w ogrodzie na półmetku.......... ostatnie borówki
 

Zmiana kolorów, jesień na dobre zagościła w ogrodzie


ostatnie promyki słońca


liście opadają


 w lesie takie piękne muchomory


 hortensje do wazonu


budki lęgowe wyczyszczone

 
Mam nadzieję, że wiosną znajdą się chętni do zasiedlenia.

Robótka taka oto w trakcie dziergania


mam 4, a jeszcze 12 szt.zastanawiam się tylko jak  połączyć- szydełkiem, czy zszyć? co mi radzicie...będzie to moja pierwsza  szydełkowa poducha więc nie do końca wiem co i jak.
 Pudełko z bombkami zapełnia się


Gdy będzie pełne, ogłoszę zabawę.......Pozdrawiam Dusia


19 komentarzy:

  1. W ogrodzie pięknie noe tylko za sprawą słońca. Cudnosci dziergasz jak zawsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!imponujące pudło z bombkami:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesień w Twoim ogrodzie:). Ja zszywam kwadraty szydełkiem, bombki mnie zachwyciły:). Pozdrawiam jesiennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj tak mamy jesien :) Ja ostatnio Danusiu zszywalam kwadraciki i na prawde fajnie wyszlo :) U mnie w poscie ostatnim jest link do poszewki ,tam na filmiku na koncu dziewczyna pokazuje jak zszyc . Prosto i ladnie wychodzi :) Bombki Cuuudowne :))) Ja dzisiaj swoje pierwsze zrobilam :)) Proste ,ale sie rozkrecam hihi :) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień rozgościła się na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten kartonik jest mega cudny tyle w nim miłośći szydełkowej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień w Twoim ogrodzie jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dusiu,pudełko pełne bombek robi wrażenie 😃,twój ogród rozsiewa cudne barwy jesiennie,pieknie !!!
    Co do podusi to ja łącze elementy w trakcie pracy 😉
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Dusiu! Ogród jest śliczny. Można tam spędzić pół życia! Ślicznie! Bombki- widzę, że ruszył temat świąt. Szydełkowa opraw bombek jest dokładnie taka, jaką lubię. Wdzięczna, dobrze widoczna.
    Robię sporo powłoczek, nie wszystkie pokazuję na blogu. Z mojego doświadczenia wiem, że zszywane elementy nie są dobrym pomysłem. Grubsze, potrafią się popruć, itp. Łączę je w trakcie pracy. Gdybym teraz, to ja, miała je połączyć, to chyba zrobiłabym dodatkowe okrążenie i wykorzystała je do łączenia. Ale to tylko moje zdanie. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, tu masz rację trwałe i estetyczne pozdrawiam

      Usuń
  10. Po mimo jesieni,nieustannie podziwiam Twój ogródek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że masz zdecydowanie lepszą pogodę niż ja u siebie; piękny ogród jesienią... zachwyca kolorami
    pozdrawiam Dusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet jesienią Twój ogród jest bajkowy. Pudełko z bombkami imponujące.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jesień i śliczna robótka 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny ogród. Nawet jeśli wymaga pracy i energii to i tak nic nie odbierze kojących widoków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko!
    Masz w ogrodzie "halucynogenki" ;-DDD

    OdpowiedzUsuń