sobota, 14 października 2017

Jesień w ogrodzie i duszki.........

Miała być piękna, kolorowa i ciepła, a jest tylko kolorowa- Jesień







Upominek - podaj dalej do Kasi dojechał więc mogę pokazać........


Dziękujemy z Ninulą Iwonce za te wspaniałości


Zapewne kartek w tym sezonie nie będę zamawiała.......Ninula już tworzy.
Ja nadal dziergam, ale tym razem powstały takie oto dziergadełka



Sposób wykonania znalazłam u Beatki świetnie opisane, skusiłam więc i ja, a Dziewczynki zadowolone


Pozdrawiam Dusia

28 komentarzy:

  1. A w ogrodzie piękniejsze i tak:-) drobiazgi urocze a duszkow, mimo że przytulasne moja corcia sie ich cholernie boi ale żaby i robaki z pająkami to do wiaderek łapie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jesień u Ciebie, a duszki urzekły mnie na maksa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne duszki:) Ogród w jesiennych barwach jest prześliczny.
    Co to za roślina Dusiu, za wrzosem z pierwszego zdjęcia? Ta o dużych, żółtych liściach. Jest cudna!
    Świetne dziergane bombki, gwiazdki i łapacze wysłałaś do Kasi.
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To to żółte to Funkia w barwach jesieni, pozdrawiam

      Usuń
    2. Śliczna. Też mam funkie, ale są dalej zielone, nie żółkną, raczej brązowieją powoli:)

      Usuń
  4. Fajne duszki, takich wzorów jeszcze nie widziałam! Prezenty piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam urocze wrzosowisko w ogrodzie !!! Jesień jest piękna !!! Duszki- fajny pomysł ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogród wygląda wspaniale i kolorowo. Wrzosy są zachwycające, a duszki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W Twoim ogrodzie zawsze jest pięknie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój ogród jak zawsze zachwyca :) U mnie praktycznie ciągle pada, pada, pada... i zimno

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, dziękuje i jeszcze raz dziękuję. Cały czas oglądam te wspaniałości i buzia mi się uśmiecha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu cieszę się również, to miłe jak upominki sprawiają radość,przepraszam,że nie było słodkości, [ale to kupisz w każdym markecie]pozdrawiam

      Usuń
  10. Jesteś czarodziejką szydełka ,duszki sympatyczne bardzo .Ogród jak -raj,jesień cudnie go ozdobiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna jest jesień w Twoim ogrodzie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze będzie ciepło i pięknie :) Cudowny ogród..

    OdpowiedzUsuń
  13. w ogrodzie jest cały czas pięknie,duszki są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój ogród mnie zawsze zachwyca.
    Duszki kapitalne więc wcale się nie dziwię, że dziewczynki zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie u Ciebie! Zachwycam się Twoim jesiennym ogrodem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę to ciągle powtarzać ale masz śliczny, kolorowy ogród. Piękny o każdej porze roku. Zabawne duszki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podpisuje się pod komentarzem Ewy-piękny ogród przez cały rok! Super bombeczki szydełkowe powstały i bajkowe duszki. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Urokliwe duszki :) Twój ogród o każdej porze piękny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cuudowna Jesien u Ciebie Dusiu :) U nas teraz bylo cieplo kilka dni ,mam nadzieje,ze to ciepelko do Was doleci :) Piekne Duszki Dusiu :) Upominek dla Kasi jest Nieeesamowity Cuuudowne prace !!! :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny, jesienny ogród, wspaniałe prezenty a duszki fantastyczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Eeee tam, u Ciebie jest i piękna i kolorowa. Pozdrawiam serdecznie, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście jest za zimna...Aczkolwiek ostatnie kilka dni były cieplejsze:)
    Pozdrowionka Dusiu:*

    OdpowiedzUsuń