sobota, 17 czerwca 2017

Zielony mosteczek..............

Ogród to miejsce gdzie nie mam monotonii, ciągle coś zmieniam...........ostatnio powstał ala mostek


takie małe urozmaicenie krajobrazu


żółty kolor super komponuje się z zielenią i świetnie rozjaśnia


Renia  podarowała mi taki ogromniasty kosz

 
ile to ja się nachodziłam po ogrodzie zanim znalazłam to docelowe miejsce.........i ja myślicie dobrze?


późny wieczór więc fotka słaba, ale musiałam się pochwalić........... to będą łapacze snów, a może zawieszki w okna?


Zadecyduje obdarowana...........


Ja uwielbiam je w oknach..........


dzień zakończyłam tak.............


Dziękuję za poświęcony czas Dusia

25 komentarzy:

  1. Taki mostek to świetny pomysł!
    Pozdrawiam z równie słonecznej Anglii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółta rzeczka i mostek...świetne urozmaicenie działki :)
    Wczoraj u nas nie było słońca, ale może dzisiaj i mnie się uda tak poleżeć na hamaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duśka, twój ogród jest wyjątkowy, a my jestesmy szczęściary, że mamy Renię. To jest dziewczyna, która potrafi uszczęśliwiać i bardziej dawać niż brać. Mostek świetny. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak daje bez umiaru, ale i bierze- wszystko co szydełkowe hi hi. Jest Kochana i warta tych szydełkowych dziergadełek, dobrze, że Jest..........pozdrawiam Dusia

      Usuń
  4. Mostek ślicznie się wpasował w krajobraz, piękny ogród! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieustannie zachwycam się Twoim ogródkiem, jesteś czarodziejką. I dobrze, że pozwalasz podziwiać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny mostek, kosz bardzo pomysłowo ułożony i fajne roślinki w środku :) łapacze są świetne, na miejscu obdarowanej zostawiłabym takie i zawiesiła w oknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tam u Ciebie jest ślicznie:))))a może się posuniesz i zalegnę obok Ciebie na hamaku?:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój prywatny kawałek raju!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie jak zwykle. Mostek rzeczywiście urozmaica ogród, a ten kosz-marzenie. Podobają mi się bardzo Twoje zawieszki szydełkowe. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dusiu, ogród to Twój żywioł i pasja. Pięknie tworzysz swoje otoczenie. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wierzę...skąd Ty bierzesz pomysły na ten ogród...mostek cuuuudowny a łapacze pierwsza klasa. Masz schemat na te koronki? Pięknie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły przychodzą z latem, schematu serwetek nie mam- dziergała je znajoma, ale zapytam pozdrawiam

      Usuń
  12. Ale świetny pomysł z mostkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny zielony mosteczek i nawet się ugina z jednej strony,chyba z piosenki pomysł zaczerpnęłaś Dusiu.Kosz pięknie wykorzystałaś.Zawieszki fajnymi wzorkami zrobione,bez drucików mogą to być również serwetki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. dziekuje za odwiedziny i prezenty:)
    nastepnym razem będzie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. P R Z E P I Ę K N Y :)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie błogie chwile na hamaku, czego chcieć więcej w tak pięknym ogrodzie. Podziwiać i odpoczywać, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny ogród i bardzo pomysłowe wykorzystanie tych niby zwyczajnych przedmiotów. Podziwiam :) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie przyozdabiasz swój ogród - świetny pomysł na niby kładeczkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. mostek po prostu mnie oczarował :) co za pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń