środa, 28 czerwca 2017

Czas na leniuchowanie.........

 Czas wakacji czerwiec u schyłku, zapraszam Was do siebie


Zawieszka przyjechała od Reni- jeden z imieninowych upominków


Jak na wypoczynek przystało pokażę miejsca w naszym ogrodzie właśnie do leniuchowania


Na poranną kawę


Hamak


Leżak w kąciku- cisza i spokój
 

Ławeczka na której świetnie planuje się zmiany w ogrodzie


Kolejna ławka

 
 z widokiem na kaskadkę


Bujany leżak


Relaksuje  i usypia


Na tej popołudniowa kawa smakuje najlepiej


Huśtawka otoczona surfinią


Imprezy natomiast najlepiej wychodzą tu- altanka


Otoczona pnąca hortensją.........


Dość leniuchowania czas na pracę,chciałabym pomalować oponę.......


może podpowie mi Ktoś jak farba nadaje się do malowania gumy?


Opona to  tymczasowa obręcz na wąż ogrodowy [ jest dość długi ] więc nie wygodnie jest wieszać, prościej jest owinąć, ale wolałabym oponę w innym kolorze.
Dziękuję za wytrwałość [dość dużo zdjęć] miło mi gościć Was,  Pozdrawiam Dusia

49 komentarzy:

  1. Baardzo lubie Twoje zdjecia Dusiu ogladac , a wiec mogloby byc ich i wiecej :)) Cuudnie mozna u Ciebie leniuchowac :) Powodzenia ze znalezieniem farby do opony :) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogrom pracy w takim ogrodzie, ale możliwość wypoczynku w nim wynagradza wszystko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce pracy jest dużo wiosną, latem z górki, jest czas na wszystko pozdrawiam

      Usuń
  3. W takich okolicznościach przyrody to można leniuchować! :))
    Ja oponę malowałam zwykłą farbą do drewna i metalu ;)Na razie się trzyma, ale pewnie trzeba będzie poprawiać co jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze bajecznie u Ciebie! Dużo miejsc do odpoczynku,świetnie ukrytych i obsadzonych roślinami....dziś na pewno bym się zaszyła w kąciku z hamakiem;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ogród i fantastyczne miejsca na wypoczynek :)
    Ja oponę malowałam farbą w sprayu do drewna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dusiu ślicznie! Rozwiązanie z oponą pokazałam mężowi - super pomysł. Mnie podoba się taka, jak na zdjęciu. Pamiętam opony na placu zabaw malowane zwykłą farbą akrylową lub olejną. Wszystkie dzieciaki skakały po nich, skakały , a one nic:) Po jakimś czasie troszkę przecierek było widać, ale miało to swój urok. A opony były kilka lat. I cały czas w użyciu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, będę bawic się w malowanie, pozdrawiam

      Usuń
  7. Dusiu ale wypoczęłam - wspaniałe stworzyłaś miejsca by przysiąść ten bujany cudny nabytek :) Pozazdroszczę tej donicy stworzonej jak mniemam z kamieni :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent od Przyjaciół na imieniny- tak z kamienia jest wykonana pozdrawiam

      Usuń
  8. W takim zakątku to dopiero można odpocząć :) Ja wypatrzyłam bujany fotel - coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz cudne miejsca do wypoczynku w swoim ogrodzie Dusiu,ale skoro jest tak perfekcyjnie wypielęgnowany,to trudno uwierzyć,że masz czas na ten wypoczynek, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź Iwonko,że mam,owszem wioną jest więcej pracy- posadzić, zasiać i poustawiać, a jesienią wszystko posprzątać.........a latem 2 dni w tygodniu poświęcić na prace, koszenie, pielenie,podlewanie.....reszta pozostaje na odpoczynek, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  10. Cudowne miejsce do wypoczynku i nie tylko- piękny ogród, pełen magicznych zakamarków. Cieplutko pozdrawiam i buziaki posyłam :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu, mam przyjaciółkę chemiczkę fachura od farb wszelakich i takąż odpowiedź na pytanie o farbę do opon, od Niej uzyskałam: "olejna lub emulsja fasadowa, albo spray- tyle tylko, że guma nie da się malować zbyt dokładnie (po prostu nie kryje)...
      Powodzenia

      Usuń
    2. Dziękuję jutro będzie malowanie, ściskam

      Usuń
  11. Ogród jak z bajki.
    Pozdrawiam Dusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie po prostu raj:-) dziękuję za spacer.

    OdpowiedzUsuń
  13. ach lato to lato w takim ogrodzie nie można się nudzić :)
    czekam na nowy gadżet w ogrodzie :)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna ta kaskada. W sam raz na odpoczynek po stresującym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie masz dużo cudownych miejsc do odpoczynku i przemyśleń.Bardzo podobał mi się bujany leżak, na prawdę można na nim wypocząć i cieszyć się ogrodem.Ogród Twój odwzajemnia Twoją miłość do niego, to widać.Pozdrawiam i życzę dużo cudownych chwil buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotel jest naprawdę super, lekko buja, sama przyjemność pozdrawiam

      Usuń
  16. Bukiet najwspanialszych życzeń-uśmiechu i szczęścia,radości każdego dnia oraz wszelkiej pomyślności z okazji Twoich urodzin serdecznie życzy Ania z rodziną.A ogród suuuuuuuuuuuuper wygląda mam okazję podziwiać w realu ,tak trzymaj przyjaciółko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Przyjaciółko, zapraszam na kawę, pamiętaj tylko o ciachu pozdrawiam

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak))pięknie się leniuchuje w Twoim ogrodzie:)zawieszka obłędna:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia umie sprawić przyjemność....pozdrawiam

      Usuń
  19. Ale uroczy ogród. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny prezent i piękny ogród :) Mam identyczną ławeczkę jak Twoja biała do planowania zmian :) zamówiłam w internecie i malowałam sama na biało :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale cudnie,wygrałaś moje parasolkowe candy,gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne miejsca do leniuchowania. Jak ja chciałabym się tam znaleźć. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój ogród o każdej porze jest piękny, juz za nim tęsknię :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny jest Twój ogród :)


    OdpowiedzUsuń
  25. oj........zawsze piękny, cudny, wyjatkowy....:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ogród - bajkowy. Widać, że ogrom pracy i serca w niego włożyłaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Już to z pewnością pisałam, ale... ogród marzenie :-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny ogród Dusiu! Patrzę i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie się u Ciebie odpoczywa, pięknie i przytulnie:)

    OdpowiedzUsuń