niedziela, 26 marca 2017

Upominki...kolejna zagadka

Kochani pisanki są już u Beatki fotek nie mam, ale obdarowana zdążyła już się pochwalić- zajrzyjcie.
Przyjechały tez upominki i do mnie, a nadawcą była Uleczka


Szkatułki i puszki powędrowały do Leny i Ninuli- są zachwycone i dziękują bardzo, a te nie tuzinkowe pisanki mam ja- wspaniałe...........


Takich sama nie tworzę, więc cieszą bardzo.
Wiosna już na dobre w ogrodzie


Prace porządkowe trwają, a w między czasie dla równowagi trochę szycia i szydełka


Pozostało mi kilka pisanek, chętnie je komuś podaruje
 

Jednak mam jeden warunek..........pytanie?


Co zrobiłam, do czego wykorzystałam te kółeczka ?
Zapraszam więc do zabawy, ciepło pozdrawiam Dusia

44 komentarze:

  1. Obstawiam dwie opcje - dróżka w ogrodzie lub podstaweczki pod coś

    OdpowiedzUsuń
  2. Dusiu myślę że zregenerujesz obecne kółeczka pod ławeczka, bo może już się zniszczyly, albo powstanie nowe miejsce do siedzenia w którym zakątku ogrodu?
    Gratuluję pięknego upominki i życzę dobrego I pogodnego poniedziałku:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne upominki dostałaś, Dusiu :) Twoje pisanki są cudne! Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny prezencik dostałaś:-)
    Myślę że z tych kółeczek zrobisz jakąś ozobę ogrodową do kwiatków:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blisko, blisko,ale jeszcze nie....o to mi chodzi

      Usuń
  5. Świetne prezenty! A kółeczkami może wyłożysz fragment powierzchni w ogrodzie, na którym będzie coś postawione lub chodniczek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Im bardziej staram się zgadnąć Twoje zagadki, tym bardziej mi nie wychodzi:-D To już chyba większa szansę mam w randomie...hahahhaha, nowy kwietnik? A żal doopcię ściska, bo pisanki piękne....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chętna do kolejki po TAKIE pisanki !!
    Może to będą podstawki na stroiki świąteczne ?

    OdpowiedzUsuń
  8. no to ja pójdę w rzeźbę ogrodową:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, ogrodowy, wielki łapacz snów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty cudne:) Trudna zagadka - to może niby krawężniki do odgrodzenia rabatek:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne prezenty, szczegolnie podobaja mi sie jajeczka.Widzialam u nas na wsiach austriackich, w ogrodach , rabatki z kwiatami badz warzywami byly takimi koleczkami pooddzielane, swietnie to wyglada ,bo od najwiekszego do najmniejszego kolka byly ulozone ,wiec moze ten pomysl kiedys wykorzystasz.Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż już czuć ten świąteczny klimat.. Śliczne pisaneczki u Ciebie, a z kółek z pewnością powstały podpórki - takie półeczki na których poukładasz kwiaty w doniczkach.
      Dziękuje za udział w naszym WIELKANOCNYM CANDY - Życzę powodzenia. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

      Usuń
  13. Cała przyjemność po mojej stronie kochana :) jakie cudne krokusiki u Ciebie kwitną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny ogródek ktoś ma ręke do kwiatków:)
    ja takie plasterki ostatnio do haftów ywkorzystuję a Dusia ?kto to wie napewno coś fajowego będzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Reniu mi się podoba to co zrobiłam, pozdrawiam

      Usuń
  15. Stawiam na kotnik dla owadów, Dusiu, choć pewnie cokolwiek z nich nie zrobisz,będzie zachwycało. jajeczka Twoje równie piękne jak Uleczki.Piękne podarki otrzymałaś. Pozdrawiam wiosennie Dusiu i dużo słońca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł świetny, jednak nie to Jadziu, pozdrawiam

      Usuń
  16. Piękne prezenty i cudowne jajeczka, fajnie by było ... A z brzozowych krążków myślę, że zrobisz kółka do " frumanek " w których posadzisz kwiatki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne jajeczka wyczarowałaś!!! ja część tych drewienek na pewno bym zdecoupagowała..ale na resztę nie mam pomysłu:(( Pozdrawiam cieplutko i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie pokazane w tym poście pisanki są cudne. Na kawałkach drewna Okrasa obiad podaje,może i Ty Dusiu wpadłaś na taki pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja myślę,że wyłożysz boki dróżki:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też obstawiam ścieżkę,sama taka mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ścieżki też mam, ale nie tym razem, zrobiłam coś innego, pozdrawiam

      Usuń
  21. Witaj Dusiu,krokusy piękne. Myślę,że stworzysz z nich donice, czy skrzynki na rośliny.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Może z tych krążków będą zające? :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może? odpowiedź na połowę, czekam na kolejne Pozdrawiam

      Usuń
  23. cześć Dusia :) szyjątka jak zawsze wspaniałe i w ogrodzie wiosnę widzę... mam i ja !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. jakis "radosny" drwal najwyraźniej u ciebie grasował! ;-DDD

    OdpowiedzUsuń