wtorek, 25 sierpnia 2015

To był fantastyczny tydzień


Dziś będę się tylko chwalić, chwalić i chwalić . Upominkami od Daneczki i  wizytą Dorotki  z rodziną .
Urocze, super zawieszki, tabliczki z nazwami ziół - te cuda otrzymałam od Anstahe 



Zawieszka wisi w kuchni i przy śniadaniu domownicy muszą czytać - goście też , a co .......... dzień powinno zaczynać się z dobrym  nastawieniem oraz pozytywnymi myślami i oczywiście czynami


Tabliczki z nazwami ziół powędrowały do ogrodu [ jak zrobię fotki pokażę ]



Będzie kolejne miejsce do leżakowania , więc potrzebowałam tabliczki,Daneczko dziękuję Ci bardzooooooooooooo ,jestem w posiadaniu kolejnych Twoich wspaniałości  wyróżnienie to  dla mnie duże .
Wizyta, kolejne spotkanie i wielka radość ,że zdobyłam zaufanie Dorotki, przyjechała wraz z mężem Adamem i synem . Pobyt  krótki , ale jak wspaniały i owocny w wydarzenia .



Rozkoszowali się w naszym ogrodzie

 
Adam łapał promienie słońca 




Synek bawił się z naszym psem.


Nasza suczka uwielbia zabawy , a Maciek zwierzęta
Poznali naszych  znajomych i co ważne jedni i drudzy  przypadli sobie do gustu, więc mam nadzieję ,że to nie ostatnia wizyta Dorotki u nas  zaproszenie oczywiście Było . Ogród latem u progu jesieni..................?














Tak , tak  lato zbliża się  ku końcowi ,  w ogrodzi przybędzie jeszcze więcej kolorów - wrzosy , chryzantemy i hortensje będzie jeszcze pięknie . Dziewczyny niespodzianki , będę wysyłać w następnym tygodniu [ dam znać ] dzieciaki pójdą do szkoły , więcej będę miała czasu proszę jeszcze poczekajcie tych kila dni . Zapraszam do spacerów w ogrodzie póki susza go nie dopadła , pozdrawiam Dusia

41 komentarzy:

  1. Świetne upominki i wizyta owocna :) W ogrodzie masz po prostu pięknie. U nas niestety susza zrobiła swoje.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wizyta z tego co widać a i upominki piękne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne upominki! Myślę że potrzebna jest też tabliczka "ogród rozkoszy", nie tylko zakątek;)
    Pozdrawiam Dusiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jest Kąci, Rozkoszy , a będzie Zakątek rozkoszy również , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  4. Śliczne tabliczki a ogrod coraz piękniejszy a kolorów przybedzie i piekniej bedzie...ino dużo deszczku życze bo znow wrocą upały!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zawieszki:) - zwłaszcza słowa zawarte w pierwszej:) ogród piękny i kolorowy aż miło w nim wypoczywać -pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są takie spotkania;)
    A prezenty rewelacyjne dostałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie - prezentu cudne! Ogród - jak zwykle - można się gapić i podziwiać na okrągło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Upominki świetne! A ogród piękny o każdej porze roku:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ozdobione przedmioty, z pewnością nacieszą oczy i umilą dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te deseczki, zwłaszcza te z pozytywnymi wskazówkami. Ogród cudny! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciągle nowe pomysły wprowadzasz w swoim ogrodzie, nic dziwnego, że taki piękny i wszyscy dobrze się w nim czują. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, ten Twój cudny ogród! Sama przyjemność poogladać! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne prezenty,zdjęcia ogrodu wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna zawieszka. Niby oczywiste rzeczy, ale dobrze je sobie czasem przypomnieć ;-).

    OdpowiedzUsuń
  15. albo susza cię ominęła albo zużywasz hektolitry wody! :-O
    na lubelszczyźnie suszyca straszna :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się bez bicia to drugie ,pozdrawiam Dusia

      Usuń
    2. mam nadzieję, że masz "własną" studnię ;-)

      Usuń
  16. Przepiękne upominki!!!
    No i takie wizyty są potrzebne, miło jak bratnie dusze się odnajdują:-)
    Ściskam Cię Dusiu

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne upominki, a ogród jak zawsze podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. No Kochana, lepszego zdjęcia mojego mężusia to już nie mogłaś dać, hihihihihihi . Dziękujemy Wam jeszcze raz bardzo, bardzo mocno za fantastyczny weekend, tego nam potrzeba było. Czyli spotkania z tak ciepłymi osobami. Powiem Ci Dusiu, że brakuje mi trzech rzeczy, Twojego ogrodu, rozmów z Tobą i wersalki na której spaliśmy, bardzo wygodna :)
    W realu ogród wygląda jeszcze cudniej :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mamy jeszcze telefony - więc puść tylko żebraka i gadamy, gadamy, ogród masz na fotkach a na wersalkę niestety musisz przyjechać , zdjęcie mężusia nie odpowiada? przypominam moją propozycję - aktualna ha ha ,ściskam Dusia

      Usuń
    2. Mężuś bardzo mi odpowiada :), jak Adam zobaczył to zdjęcie, to się tak uśmiał i sprostował Twój opis - połknął piłkę i łapie słońce, hi hi hi, pa

      Usuń
  19. tabliczki naprawdę z charakterem... u mnie humor niekoniecznie dobry bo nadal brak opadów
    pozdrawiam Dusiu

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne tabliczki:) Ogród - jak zawsze -piękny i zachwycający swoją różnorodnością. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały ogród!! Piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne tabliczki, a ta z "rozkoszą" kojarzy mi się właśnie z takimi kącikami ogrodowymi w Wiedniu, w Pałacu Schonbrunn, gdzie Sisi oddawała się rozkoszom ze swoimi kochankami ;) Wizyta widzę udana, a dzisiaj deszczyk trochę pada, przyda się dla roślin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu przyda się oj przyda , w naszym ogrodzie padał równo miesiąc temu , więc czekaliśmy z utęsknieniem , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  23. Świetne niespodzianki, zwłaszcza te tabliczki bardzo mi się podobają, a zakątki ogrodu po prostu przeurocze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ cudne te tabliczki, bardzo podobają mi się szczególnie te do donic, na zioła :))
    Wspaniałe miałaś odwiedziny, niesamowicie miło poznać w realu osoby , które znamy i lubimy wirtualnie :))
    Ogród jak zawsze piękny. U mnie przed chwilą po baaaardzo długim okresie suszy wreszcie popadało..... jakieś 15 minut, ale i ten deszczyk bardzo ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super te tabliczki z nazwami ziół. Co roku takie robię, ale są one z papieru i szybko się psują... :( Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne tabliczki :) Miłe są takie odwiedziny, a ogród masz zachwycający :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe spotkania i wspaniałe prezenty!
    Ogród przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super prezenty i piękne spotkanie, życzę kolejnych! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna jest ta duża tabliczka; sentencje bardzo na czasie.
    Ogród Twój pomimo suszy na południu kraju prezentuje się doskonale. Podziwiam wielka pracę wkładana przez Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Dusiu...jakie cuda...a Twój ogród PRZEPIĘKNY:) każdy zakątek zachwyca...ach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie dotarłaś w moje progi , witam i zapraszam częściej pozdrawiam Dusia

      Usuń
  31. Moje wrzosy też zabierają się do kwitnienia. Jestem taka szczęśliwa, że przezimowały bez problemu i że przycięłam chyba prawidłowo :) Moje wrzosowisko już zawsze będzie dedykowane Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne są takie spotkania:))ja też miałam takie spotkanie letnie z przyjaciółką z sieci:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie spotkania to wspaniała rzecz: ja już to wiem. :)

    OdpowiedzUsuń