wtorek, 27 stycznia 2015

Upominki, serducha i zabawa

Zima w pełni , ogród pod ogromną śniegową pierzyną - śpi , nabiera sił na wiosnę żeby zatętnić kolorowymi kobiercami kwiatów , a to już tuż, tuż jeszcze miesiąc , a dziś upajamy się tymi widokami ......


Wygrana u  Marty przepiękna niespodzianka jest już u mnie, zapewniam ,że jest czym się zachwycać Dziękuję Martusiu


Oczywiście nie koniec niespodziankom, ta piękna serweta to kolejny upominek , tym razem od Zdzisi [ od czasu do czasu kupuję co nie co u Niej] , ale ta serwetka to prezencik


Zakupione rzeczy u Zdzisi są zawsze wyprasowane , czyste i jeszcze zmyślnie zapakowane , na paczuchę  czeka się z przyjemnością, polecam więc  robienie zakupów  u Zdzisi , a sprzedaje Tu i Tu 

Czerwień pięknie komponuje się z białym , czerwone serducha nadal są w szyciu



Pomysł  Ewuni na wykorzystanie ścinek nadal jest w użyciu- przy serduchach sprawdza się super .Niespodzianki za zagadkę o etui   są w połowie zrealizowane [ były dwie osoby] Babcia Maksia otrzymała , Basia  jeszcze czeka [ jutro już wysyłam] , a ja mam już kolejną zabawę ..........


Drzewo w naszym ogrodzie zasypane śniegiem , a w nim skryły się ptaszory- Ile i jakie ? Oczywiście będzie upominek za poprawną odpowiedź , zachęcam też do zabawy   Tu Pokaż nam swój zimowy widok z okna .
Mój między innymi jest jak widzicie wyżej - zimowy, zimowy , pozdrawiam Dusia

Zabawa u Agnieszki wpadnijcie też potrzebna jest wyobraźnia 















53 komentarze:

  1. Widzę srokę, widzę sójkę- ale może jeszcze ktoś się ukrywa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dusiu ponieważ jestem laikiem w ornitologii więc proszę się nie śmiać jak strzelę jakąś gafę -jak dla mnie ptaszki są trzy i są to gile ?
    korale cudne a serducha ...ach :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa zabawą i polega na strzelaniu, ha ha pozdrawiam Dusia

      Usuń
  3. Widzę trzy ptaszorki :-)
    Hmmm ten po prawej to Mazurek lub Krzyżówka (któryś z rodziny wróblowatych)
    Po lewej to troszkę wronowaty, ale chyba za duży
    A trzeci wypięty dupką na środku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka, ale masz wyobraźnię ha ha , próbuj, próbuj, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  4. Nie jednak chyba tylko dwa, ten na środku to nie ptak to chyb gałązki się tak poukładały

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę srokę i sójkę.....ale czy dobrze widzę?.....
    serduszka i prezenty śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja widzę dwa ptaszki-sójkę i srokę:). Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie , proszę dalej , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  7. Dusia a ja coś tam widzę ale co to nie wiem dokładnie. Widzę ładny naszyjnik, wizytówkę no i Twoje serducha szyte sercem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś , zgadłaś Zosiu korale są na pewno , ale co na drzewie i ile ? pa , pa Dusia

      Usuń
  8. Przepiękne prezenty, serduszka również.... i krajobraz zimowy przeuroczy :) Też widzę 2 ptaszki, chyba, że gdzieś w gałązkach ukrył się wróbelek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik uroczy! Bardzo misterna ta serwetka.
    Pięknie zaśnieżone drzewo, a na nim dwa ptaszki: po prawej sójka, a po lewej sroka (chyba)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro , ale nie , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  10. Ojej, ale Ci zazdroszczę takich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam takie powiedzenie .......szczerze zazdroszczą , nie szczerze współczują, ale upominki są superanckie pozdrawiam Dusia

      Usuń
  11. Dusia:)zlituj się:))jak znaleźć ptaki na zaśnieżonym drzewie i jeszcze powiedzieć jakie:)))mogę Ci tylko powiedzieć co jest pewnikiem-zmarznięte:)))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie żywe, widziałam ha ha pozdrawiam

      Usuń
  12. Cholerka, trzeciego nie mogę znaleźć,ale ten po lewej to ie sroka tylko chyba się tak śnieg ułożył, to racze cos mniejszego czarnego - szpak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie...na szpaka chyba za gruby, może gawron? Sylwetka mi gawrona przypomina. Kurczę- jeśli jest tu trzeci ptaszek- to mam takie jedno miejsce , gdzie bym go umiejscowiła, ale być może to tylko gra kolorów. Nie daje mi to zdjęcie spokoju- jako dziecko miałam ulubiona książkę- atlas ptaków. na dodatek mój tata to pasjonat przyrody i uczył mnie nazw łacińskich ptaków występujących w Polsce:-) Ale dałas zagadkę!:-)

      Usuń
    2. Kochana szpaków o tej porze nie ma , myśl, myśl, niespodzianka będzie , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  13. Świetne prezenty... jak na drzewie jest sroka jak mniemam i sójka... to raczej nie ma chyba już innego ptaszka, to są wbrew pozorom drapieżniki... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację co do drapieżników , ale odpowiedź jest na nie , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  14. Dostałaś super prezenty :).

    Co do ptaszków, to za bardzo się na nich nie znam :). Ale fajny pomysł na zabawę :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Dusiu prześliczne upominki dostałaś. Ta setwetka od Zdzisi z haftem richelieu jest fantastyczna, czerwone serduszka również. Uroczy krajobraz zimowy, ale mam problem z ptaszkami na tym ośnieżonym drzewie. Skąd ty bierzesz pomysły na te swoje konkursy-zgadywanki ? Ja dziękuję za otrzymaną niespodziankę - tak oto się prezentuje u mojego wnusia . http://babciamaksia.blogspot.com/2015/01/moja-wygrana-u-dusi-ciag-dalszy.html
    Dusiu nie tylko mnie sprawiłaś radość☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , a pomysły nasuwają się same tu pomogła przyroda , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  16. Wspaniałe prezenty, wręcz zachwycające. A zagadka? No cóż, za trudna dla mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezent jak najbardziej zacne :)Stawiam na srokę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękności dostałaś, cudeńka, zwłaszcza ten naszyjnik sznurkowy. Twoje serducha też zachwycają :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie raz robiłam zakupy u Zdzisi, jak zobaczyłam zdjęcie tej wykrochmalonej ,pieknej serqwety to od razu pomyslałam o Zdzisi....naszyjnik super...mówisz,ze za miesiąc wiosna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem , wtedy czas wysiewać kwiaty , sałatę pod folią , więc wiosna pozdrawiam Dusia

      Usuń
  20. Podoba mi się bardzo naszyjnik, jest taki niebanalny ...serca kocham w każdej postaci a prezent serwetkowy piękny ! A u mnie deszcz :-( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałości i same piękności

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko piękne - serducha boskie :)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne prezenty dostalas :))) Jak i Sliczne serduszka uszylas :))) Co do widoku z okna u Ciebie jest Piekny :)) U mnie jest natomiast zielono :) Ale znowu na weekend snieg zapowiadaja.pogoda nie umie sie zdecydowac cos. Co do ptaszkow nie mam pojecia ,u mnie sroki widzialam ,to moze one :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cuda, cudeńka!! a widoku z okna zazdroszczę:) Widzę dwa ptaszory jeden to na pewno sroka a drugi to chyba sójka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny naszyjnik dostałaś. A od patrzenia na to drzewo to już mnie oczy bolą. Obstawiam kawkę i sójkę. Jeśli jest tam coś jeszcze to mój oczopląs nie daje już rady :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu są dwa , ale nie do końca te które wymieniłaś , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  26. Piękne prezenty i serduszka również. Też mi się zdawało, że widzę sójkę i srokę...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny tam nie ma sroki , popatrzcie jeszcze , proszę , Dusia

      Usuń
  27. Wspaniałe prezenty dostałaś, naszyjnik jest rewelacyjny!;) Co do ptaków widzę ich co najmniej 6 (czyżby wyobraźnia), ale rozpoznaję jedynie sroki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak , ale ja też widzę więcej jak dwa , ale srok tam nie ma niestety pozdrawiam Dusia

      Usuń
  28. Dusiu a może to kwiczoł albo jemiołuszka?

    OdpowiedzUsuń
  29. Duśka, no zagadka godna Naszej Babci! :-)
    Sroka na bank!
    i najprawdopodobniej sójka, sądząc po wielkości ...
    za rude jak na jemiołuszkę i czubka nie widać ;-)

    OdpowiedzUsuń