wtorek, 2 grudnia 2014

Koty to mają wzięcie .....

Poduchy z motywem świątecznym i aplikacją kota - kotki są zawsze na czasie  ha ha


Wąsów nie wyszywam [ osoba zamawiająca haftuje] 


Kolejna poducha z kotem 


Jedna z poduch pojedzie do Joasi za te wspaniałości 



Jestem ciekaw którą poduchę  wybierze ?


Poduchy te i podobne będą upominkami na Mikołajki , Anulka podarowała mi haftowane gwiazdki i oto co między innymi z nich powstaje 


Zawieszki w łupince orzecha włoskiego można zastosować na wiele sposobów: choinka i do upominków. 


 Haft jako serducho do zawieszenia , zrobiłam też igielnik - pokażę w kolejnym poście , a dziś jeszcze mój wieniec adwentowy na stole w kuchni 


Wianek w oknie 


Oraz kolejna robótka na drutach tym razem będzie zamotek


Dużo tego ,ale czas goni jak szalony a do soboty muszę zrobić takie dwa zamotki i kolejne dwie poduchy ale już nie z kotami - KTO ZGADNIE CO TO BĘDZIE ZA APLIKACJA  ? Oczywiście będzie nagroda - wiadomo ozdoba świąteczna . Jeszcze małe pytanko czy wiecie coś o kiermaszach świątecznych dla chorych dzieci ? Pozdrawiam ciepło Dusia





42 komentarze:

  1. Piękne kolory zamotka.Aplikacja stawiam na Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko nie , nie Mikołaj , ściskam Dusia

      Usuń
  2. oczopląsu dostałam,zupełnie nie wiem co mam chwalić a więc pochwale wszystko i poduchy bo są fajowe a z orzeszków to ty fajne zawieszki wymyśliłaś no i prezenciory super dostałaś - Danusiu kochana jutro dopiero po 17 -tej - dzisiaj nie mogę - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te kocio-świąteczne poduchy :) Zawieszki rzeczywiście do wszechstronnego zastosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne "kocie" poduchy; kot pod mucha rewelacyjny, może też Asi się spodoba.
    Danuś, bardzo pracowita osóbka z Ciebie.
    A na sobotę zapewne zmajstrujesz podusię z Mikołajem.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie te poduchy piękne! Cudne koty. Zamotka też zapowiada się piękna, delikatna. Z dekoracji stawiam na gwiazdę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. to pewnie będzie choinka ,zamotka będzie super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie choinka, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  7. No jak nic na sobotę będzie Mikołaj :-)
    A ja miejscu Joasi brałabym pierwszą poduchę, bo boska :-)
    Ściskam Dusiu w ten mroźny wieczór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszko , myślami Cię ściągnełam ha ha pozdrawiam Dusia

      Usuń
    2. Jestem jestem, podczytuję, ale nie zawsze coś skrobnę. Zabieram się powoli za powrót do blogowania, bo sytuacja się stabilizuje ;-)

      Usuń
  8. Piekne podusie !!! :) Suuper wygladaja te kotki takie naszyte :) hmm ja musze trzy podusie dla bratanic uszyc ,to moze zainspiruje sie Twoimi :) Czas i checi pokaza co wyjdzie :) Piekne dekoracje sobie sprawilas :) Zawieszki Przesliczne :) No i zamotek Cuudny :) hmm a aplikacja ,obstawiam choinke ,albo gwiazdke :) Pozdrawiam Cie Serdecznie !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko, ale nie trafiłaś , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  9. No dziewczyno, poduchy wyszły Ci super, fajnie wyglądają koty, takie radosne. Świetnie wymyśliłaś z tymi hafcikami Anulki, bardzo mi się podoba serduszko. No i wieniec adwentowy, o którym mówiłaś. Jest śliczny. Fajnie umiesz wymyślać takie ozdoby.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko te w orzeszkach widziałam w sieci i po prostu odgapiłam pozdrawiam Dusia

      Usuń
  10. Ale fajne są te poduchy! Takie optymistyczne!
    Może następne będą z aniołkami albo jako wielkie bombki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , ale fajny pomysł podałaś , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  11. Ozdoby z łupinkami są fantastyczne! Śliczne i pomysłowe. Poduchy z kotami też są super. Dzieje się u Ciebie, oj dzieje :)
    Obstawiam za bałwankiem, no bo w końcu zimę mamy :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne poduchy, ale jaki rewelacyjny pomysł na haft z orzechami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne widziałam w sieci , spodobały mi się i przy pomocy Anulki [ hafty Jej ] powstały takie zawieszki, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  13. ha... już wiesz... że jestem zachłanna i zabieram obie !!!! hihi
    dzisiaj chyba tez wianuszek powieszę tylko gdzie ?
    buźka-Duśka... hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joaśka , co tam dwie , uszyłam trzecią - ta też ładna hi hi pozdrawiam Dusia

      Usuń
    2. Mowa , ja nie żartuję , pa

      Usuń
  14. No właśnie!! Ty umiesz to czego ja nie umiem... mnóstwa rzeczy nie umiem :P ale tym razem chodzi mi o umiejętność łączenia wzorów materiałów :) Nie umiem... nawet mam z tym problem przy codziennym ubraniu. Nauczona jestem podstawowych schematów łączenia i na tym koniec. Twój kot jest rewelacyjny :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój komp łaskawie otworzył mi resztę fotek :) Czasami się zacina i muszę najpierw wysłać kometarz aby wczytał cały post - cóż prawo starości, ale i tak go uwielbiam :))))

      Najbardziej podoba mi się kot w kropeczki. Ale słowo daję w życiu nie umiałabym tak dobrać materiałów, jesteś Mistrzem dla mnie :)))) Śliczne ozdoby świąteczne... to serduszko mnie zainspirowało... :)))) Tylko, żeby doba się wydłużyła :D Buziaki ślę :D

      Usuń
    2. Dzięki za miłe słowa , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  15. Poduchy są cudne! Świąteczne dekoracje zachwycają pomysłem i wykonaniem .

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo kolorowych i pomysłowych dekoracji. Wieniec adwentowy i ten okienny- świetne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! A koty zawsze są na czasie.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku wszystko jest cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie te kociaki są słodkie! Takie urocze :)) To takiej podusi to się można tulić;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana super kociaki , a może tak dla mojej wnusi coś się znajdzie ? Joasia może a ja też chcę , ściskam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  21. zaskoczyłaś mnie zawieszkami w łupince orzecha:))haha:))czego to ludzie nie wymyślą:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje koty są rewelacyjne, uwielbiam je w każdej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  23. Podziwiam Twoje niesamowite zdolności i kreatywność !
    Ten komentarz pisze osoba która ma dwie lewe ręce.....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne rzeczy:) Haft w łupince orzecha rozczulił mnie najbardziej - świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń