piątek, 12 grudnia 2014

Koty, koty i niespodzianka ..........

Kotów ciąg dalszy ale w wydaniu Danusi która przysłała mi kotki a ja tylko dałam oprawę




Dziękuję Danusi za kociska, wspominałam  już ,że ubrałam drzewka w ogrodzie więc pokażę 


Lampki na tujce i na ścianie budynku


Ma jeszcze do pokazania niespodziankę od Dorotki - jak ja uwielbiam otwierać paczuchy , ta niewiadoma to wspaniałe uczucia ,????????????????????????


Uroczo zapakowana , a były takie oto upominki ......


Kartka - dzwoneczki , które uwielbiam 


Torba z pięknym ptaszorem- słodziak nie ?
Niespodzianka ogromna Dorotko - Dziękuję Bardzo


Miło , miło kochani takie gesty cieszą i pokazują ,że  potrafimy sprawiać niespodzianki i dawać innym odrobinę radości bez interesownie , a to jest najważniejsze ,pozdrawiam Dusia












38 komentarzy:

  1. Jak mi się podobają te Twoje poduchy,aż się chce do takiej potulić

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie wiem co ładniejsze... poduchy czy koty... hihihi
    ale masz już fajnie.... u mnie NIET dekoracji... może jutro jak wrócę z roboty...
    niespodzianka śliczna... pięknie zapakowana... ukłony dla darczyńcy
    buźka-Duśka... o... nawet do rymu... hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zdecydować , musisz , pozdrawiam .

      Usuń
  3. Prezenty piękne, ale kocie czapeczki przebijają :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny transfer +oprawa poduszki wyszły ślicznie.JA też uważam,że czapeczki to taka wiśnienka

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduchy świetne!! Fajny pomysł z tymi czapami:) Prezent cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduchy z kotami -świetne i inne ozdoby też. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pieknie je przyodziałaś. Czapeczki rewelacyjne, ale wiedziałam, ze cudnie je obrobisz. Buziaki i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny koci transfer! Dzięki czapeczkom obrazek stał się mniej surowy, bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dusiu, bardzo się cieszę, że mogłam sprawić Ci przyjemność :)
    Poduchy jak zwykle piękne, z tymi czapeczkami to naprawdę miałaś świetny pomysł.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty :) Fajny pomysł na poduchy. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne poduchy! A prezenty - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  12. To chyba najpiękniejsze Twoje poduchy :)) Świetne te kociaki w czapeczkach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podusie Sliczne jak i niespodziankowe prezenciki :))) Suuper u Ciebie swiatelka !!! Uwielbiam ten czas przygotowan :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny prezencik dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dusiu te czapeczki sa bombowe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. czapeczki są najlepsze! świetne poduchy!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne te kociaki, takie uśmiechnięte w tych czapkach :) pozdrawiam i zapraszam do siebie Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  18. kotki w wersji świątecznej, dodałaś im słodyczy :) gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś poduszkową mistrzynią

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowicie wyglądają Twoje podusie. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wymyśliłaś z tymi poduchami:)))))super:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowite są poduchy i ten dodatek w postaci czapek! Bardzo efektowna niespodzianka, takie prezenciki są najlepsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podusie przeurocze - wspaniały pomysł na ich ozdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podusie super, koty z czapeczkami wymjataja. Prezenty o Dory świetne podoba mi się gil, torba akurat na świąteczne zakupy:) pozdrawiam cieplutko:0

    OdpowiedzUsuń
  25. jak zwykle u Dusi wszystko na najwyższym poziomie piękna :))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Dusiu, wszystko mi się podoba. Twój ogród już świąteczny, tylko śniegu brakuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Poduchy są świetne, podarki jakie otrzymałaś także. A ogród jak w bajce. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie super swiateczne kocurki :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Dusiu poduchy wspaniałe,kociaki dostały superowe czapeczki:)
    Pięknie masz przyozdobiony ogród,żeby jeszcze tylko troszkę śniegu spadło.
    Prezenty piękne dostałaś na pewno zasłużyłaś na nie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne podusie i milusie koty w czapkach :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Super poduchy!!! Piękne prezenty!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Koty urocze...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  33. "przyleciały gile, nawet nie wiem ile..." :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję na więcej ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń