czwartek, 15 września 2022

Hortensje już w kolorze

 Hortensje z bieli przeszły w róż..............


Hortensje Limelight są jeszcze w bieli z lekkim różem


jeszcze biała........
 

  jak i Annabellki



Oczywiście wszystkich hortensji nie pokażę, bo post byłby zbyt długi........ale tych które kwitną mam w ogrodzie 48szt plus nie kwitnące 10szt i hortensje pnące również kilka szt.
Najbliżej była Beatka z blogu http://dlubankibeaty.blogspot.com/ Gratuluję i czekam na adres- będzie niespodzianka
Dziękuję,że Jesteście i wpadacie w odwiedziny, Pozdrawiam Dusia




18 komentarzy:

  1. Bajecznie wyglądają, spora kolekcja , cały ogród to jedna bajka Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kolekcja. Pozdrawiam serdecznie, a dla Beatki przesyłam gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przepięknie ale i ich otoczenie jest cudne. U mnie już te hortensje straciły kolor, ale w tym roku bardzo długo kwitły. Wiele dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rok dla hortensji był super........Dziekuję

      Usuń
  4. Piękne hortensje, i cały ogród bardzo atrakcyjny.
    Mam tylko trzy krzewy hortensji, ale kupując upewniłam się, że to ten gatunek, co nie zmieni koloru, bo białe podobaja mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem.........ja uwielbiam ten moment jak się przebarwiają

      Usuń
  5. Hortensje nadają wdzięku i gracji Twojemu ogrodowi. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokazuj pokazuj! Jak bym chciała znajomej pokazać, która właśnie ogród urządza...
    jakąś hortensje która mi się podobała i by jej pasowała to nie szukam po stronach w necie.. tylko myk do Dusi:) Twój ogród zachwyca o każdej porze roku! Uwielbiam! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe hortensje - prawdziwe królowe ogrodu :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hortensje miodzio przecudne kwiaty masz :) haha zapomniałam ale miło :) Dusiu już piszę ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Och i ach są jak matrony: dostojne, piękne i z klasą. Ileż to włożonej pracy, serca, której nie odda żadne zdjęcie. Dusiu pszczółeczko pracowita - Twój ogród to BAJKA

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadam, wpadam, tylko Ty jakoś rzadziej jesteś:)))
    Moje hortensje już przekwitają
    Pozdrawiam początkiem jesieni

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam hortensje, na taki efekt jak u ciebie musze jeszcze poczekać ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń