środa, 26 sierpnia 2020

Lato dokąd to?

Lato, lato dokąd zmierzasz?..........już swoje uroki ukazały wrzosy więc kierunek lata wiadomy.......


super przetrzymały kolejny rok i jak bumerang powracają wraz  z nadejściem kolejnej pory roku



Przebarwiają się też hortensje



Nawłoć u sąsiada

 
  pierwsze zapasy z warzywnika


wszystko zmierza ku jednemu......nawet szydełko tak powoli, powoli coraz częściej wpada w dłonie


Macie może doświadczenie z Kordonkiem Nowosolskim? -oczywiście pytam szydełkujących.......
Pozdrawiam serdecznie Dusia

18 komentarzy:

  1. Już powstaje coś pięknego, a ogród Twój mnie normalnie relaksuje i zachwycać nie przestanie. Wrzosy i u nas na balkonie się pojawiły. :) Naprawdę przemiło się patrzy na Twój ogród. Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło się czyta takie opinie- dziękuje pozdrawiam

      Usuń
  2. Dokładnie. Wiemy w którym kierunku... Aż szkoda... Ale jesień też mam nadzieję będzie piękna. To i ja można pokochać. Bo jak wiemy chlapać, deszcz, zimno brr nie sprzyja na jesienne wieczory czy popołudnia w ogrodzie. Hortensje pięknie się przebarwiają... U nas już to samo i wrzosów pełno kwitnących w lasach. Właśnie wczoraj zrobiliśmy sobie wieczorem długi spacer do lasu. I żałuję że nie wzięłam aparatu. Ale co chwilę nasze to nasze. Spacer jak zawsze udany i serducho się raduje jak dzieci zadowolone, wybiegają się, spotkamy dzikiego zwierza. Super. Pozdrawionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Samo patrzenie na Twój ogród już relaksuje:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zmierza,zmierza ,ale jeszcze cieszmy się ciepełkiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zaglądać w te Twoje zakątki :) Ech, szkoda tego lata, szkoda. Szybko przemknęło, ale liczę jeszcze na ciepłą jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój ogród jest zawsze bajeczny, spory warzywnik musi być , cebula dorodna.U mnie zacznie się czas powideł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrzosy to jedne z moich ulubionych roślin. Od zawsze dobrze mi się kojarzą i nieodmiennie wprawiają mnie w dobry nastrój:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie Dusiu, a i na szydełku jakieś cudeńko powstaje.:) Ślę moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny spacerek - pięknie wszystko Ci rośnie, ta rabatka wrzosowa cudna :)
    Robi się dobrze ale jak po praniach nie wiem, bo niedawno też nabyłam bawełnę...inne kordonki po latach też żółkną więc cóż za różnica ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki......słyszałam,że się nitka rozdwaja podczas szydełkowania?

      Usuń
  10. Masz piękny ogród. Cudowne wrzosy. U mnie nie wychodzą, są byle jakie. Cebulę też zebrałam, ale nie aż tyle. Ja się biorę za decoupage, dzisiaj nareszcie u nas pada. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzos będzie ładnie rósł, jeśli zapewnisz kwaśne podłoże i słońce, a wiosna przyciąć i zasilić, oraz opryskać od grzyba pozdrawiam

      Usuń
  11. Zawsze zachwycam się Twoim ogrodem Dusiu, jest on tak piękny, że oczu oderwać nie można od tych obrazków! Lato odchodzi niestety, dla mnie mogłoby trwać i trwać... Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogród jest piękny, wymagający dużo pracy, dokładności i cierpliwości. Ale przecież nie powinnam być zaskoczona, że to dla Ciebie normalne, widząc prace szydełkowe, które ćwicż tę cierpliwośc i dokładność.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dusiu, niestety koniec lata nieubłaganie nadchodzi, tego właśnie nie lubię. Na szczęście mamy hortensje, które teraz nabierają rumieńców i ozdabiają ogród. Podobno wrzesień ma być ładny, zobaczymy. Na razie u mnie za oknem plucha.
    Podziwiam Twoje zbiory, ogromna ilość cebuli. Zazdroszczę!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nigdy nie używałam tego kordonka, więc znam go. Zwykle używam Muzy.
    Żal lata, ale i jesień ma swoje uroki. Hortensje u Ciebie wyglądają niesamowicie. Zbiory cebuli imponujące. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń