piątek, 3 lipca 2020

Czas życzeń i niespodzianek

Miesiąc mnie tu praktycznie nie było, ale tego nie bycia powodów było kilka.......obiecuje nadrobić wizyty u Was.........i wrócić do częstszego pisania.
Dziękuję za życzenia imieninowo- urodzinowe i upominki między innymi Reni


Zosi.........

Dziewczyny dziękuję, dziękuję z serducha.

Największa jednak niespodzianka to była wizyta tej oto ekipy-Rok w ogrodzie extra


o takim upominku imieninowo -urodzinowym nawet nie śniłam.......


Pan Marek ma serducho na dłoni i cały stres prysł jak bańka mydlana......bardzo miła była również P. Agata


Wspominać będę długo ,długo.........oglądali, podziwiali  i nagrywali mój raj............








Mamy nowy sposób na pomaganie, oddajemy roślinki za wpłatę na konto dla chorej Hani, a nazwę wymyśliła Ninulka, tabliczka jakby  co to od Reni






Dziękuje za wspólny spacer........Pozdrawiam Dusia

17 komentarzy:

  1. Cieszę się razem z Tobą z każdego prezentu, z każdej niespodzianki, wspomnienia na zawsze. :) To Twój raj, pięknie to brzmi. Jest to przepiękne miejsce z nutą prawdziwej baśni, nie dziwię się, że były zachwyty. :0 Pozdrawiam i cieszę się, że jesteś. Wszystko, co najlepsze dla Ciebie. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dusiu, gratuluję! Rok w ogrodzie to mój ulubiony program:) Szkoda, że teraz tak wcześnie go emitują, ale całe szczęście nadrabiam w internecie. Będę czekała z niecierpliwością na kadry z Twojego ogrodowego królestwa.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dusiu1 Wszystkiego najlepszego! niespodzianka cudowna!!!!!!!!! najpięniejszy ogród jaki widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku Dusiu. Wspaniałe prezenty. Taka niespodziewana wizyta to pewno emocji full
    Wspaniałe upominki.super super i fajna akcja. Naprawdę. Gratuluję. Trzymaj się i nadrabiaj nadrabiaj. I pokazuj nam swój piękny raj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu dzisiaj obejrzałam twój raj... Od razu wiedziałam że ty to ty. Mówię Dusia, mam od niej przecież te piękne szydelkowe dekoracje. Kurcze ale niespodzianka. Naprawdę miło było. Macie przepiękny ogród.dekoracje, super pomysły. A ty jesteś niesamowita, ciepła, wspaniałą kobieta. Super było cię zobaczyć i pospacerować po Twoim ogrodzie.... Kiedyś wpadnę tam do ciebie na kawę 😙😙😙🏞️bo Mazury to wspaniałe miejsce. buziaki

      Usuń
    2. Zapraszam...........będzie miło Pozdrawiam

      Usuń
  5. Spóźnione życzenia - niech wszystko się dobrze układa! Prezenty bardzo miłe a wizyta ekipy niesamowita. Będzie pamiątka na całe życie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój ogród przyciąga swoim pięknem niesamowicie, a goście po okresie izolacji są szczególnie mile widziani.Ja też miałam niespodziewanych gości, w ogródku, na imieninach. Przywieźli tort, zrobili grila i było bardzo wesoło. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniala niespodzianka Kochana !!! Twoj Ogrod to cala Ty Moja Kochana !!! Wkladacie z mezem tak wiele serca , nic dziwnego ,ze kazdy jest Zachwycony tym Twoim Cudownym zakatkiem na ziemi !!! Scsikam Cie Kochana Mocno !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ode mnie Danusiu przyjmij najszczersze życzenia z okazji imienin. A ogrodem, jak zwykle, jestem szczerze zachwycona.
    Ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. masz taki cudny ogród ,powinien być na pierwszych stronach,gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Również życzę wszystkiego najlepszego z okazji imienin :D
    Ogród jest przepiękny :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze niespodzianki i gratulacje z nagrania sesji z Twojego ogrodu !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ogród, zachęca do spacerów po nim.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały prezent urodzinowo-imieniniwy otrzymałaś. Ogród Twoj jest piękny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz pięknie a proszę powiedz czy hortensję pnącą masz w pełnym słońcu? Ja mam kilka lat w zacienionym miejscu i niestety nie kwitnie.
    Pozdrawiam Barbara

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for posting this info. I just want to let you know that I just check out your site and I find it very interesting and informative
    wordpress
    ufa88kh.blogspot
    youtube
    ហៃឡូ Online

    OdpowiedzUsuń