czwartek, 7 listopada 2019

Pierwsze ozdoby- zawieszka do okna.

Czas, czy może za wcześnie? Uważam ,że jeśli ma się ochotę obdarować kilka serduszek upominkami na Mikołajki,czy Święta, to najwyższa pora zabrać się za dzierganie.......


na pierwszy rzut poszły dzwoneczki,  tu w formie zawieszki- okna zawsze są dekorowane w pierwszej kolejności


Dzwoneczki w kolorach jakie zazwyczaj dominują w naszych mieszkaniach.

Mam tez zaproszenia na urodziny więc musiałam zasiąść też do maszyny....




Przytulaki  już za kilka dni będą cieszyć małe serduszka......żeby Mamom nie było smutno to podaruję im także  małe co nie co........


bombeczki w formie serduszek......nie będą zazdrościły maluchom hi hi.
Pozdrawiam ciepło Dusia

21 komentarzy:

  1. Kolejne fajne rzeczy:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace.
    Moje serce nieustająco należy do twoich ślimaczków są po prostu - cuuuuudne :) I bardzo podoba mi się zawieszka na pierwszym zdjęciu - wygląda uroczo. W ogóle ślicznie wyszły Ci dzwoneczki.
    POmyślałam sobie, że może i ja pomyślę nad jakimiś jesiennymi zawieszkami?... hymmm...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dzwoneczki - myślę, że na dzierganie ozdób nigdy nie jest za wcześnie, ja robię je cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności Danusiu, a najbardziej podobają mi się dzwoneczki. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też już rozmyślam nad ozdobami. Powoli się sposobimy. Fajne te dzwoneczki, takie zgrabniutkie. No i urocze upominki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzwoneczki są przepiękne, a przytulanki urocze, jednak najbardziej dziś podobają mi się te serduszkowe bombki- sa przecudne!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maskotki powalają,maluchy będą zadowolone.Ozdoby super i ja też już robię .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślimaczek jest najbardziej urzekający, ozdoby choinkowe też fajne. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te ślimaczki są przesłodkie. Zresztą dzwoneczki też są zachwycające.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli przygotowania do Świąt rozpoczęte. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co zacząć chwalić najpierw. Bo przytulanki słodkie i śliczne, bombeczki - serduszka oryginalne a dzwoneczki już wprowadzają wesoły nastrój. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko bardzo ładne Dusiu... najbardziej zauroczył mnie ślimaczek
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne Twoje prace Dusiu! Ja też zaczynam pomału szykować upominki świąteczne.
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj
    Dziękuję, że pamiętasz o mnie w swojej zagonionej codzienności. Tak życie pędzi do przodu. Nie chce mi się wierzyć, że powoli kończy się listopad, a dookoła już prawie bożonarodzeniowy nastrój. Jak widzę Ty także powoli zaczynasz o nich myśleć. Chętnie przygarnęłabym takie cudeńka. A na urodziny zapraszam za miesiąc. Możesz je dopisać do już chyba długiej listy.
    A już dzisiaj życzę nam abyśmy dzielili się radościami i uśmiechami z osobami bliskimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mówisz masz, tylko adres prosze podesłać, a Mikołaj na pewno coś tam przyniesie......czekam Dusia

      Usuń