sobota, 25 maja 2019

Czas Rododendronów

Ogród tętni życiem, swoje pięć minut mają Rododendrony.........


aura im sprzyja duża wilgotność nie zbyt ciepło więc czas upajania się kwiatami jest dłuższy






uwielbiam te krzewy, mam już tych piękności kilkanaście- kto policzy?
Upominki za prawidłowe odpowiedzi z poprzedniej zagadki pojadą do Kasi


zawieszki do obrusu.....
i do Gosi 


powstaje gra dla Dzieciaków - kółko i krzyżyk.....między innymi, bo będzie jeszcze kolejna.
Adresy posiadam, więc czekajcie na niespodziankę..........



Pozdrawiam Dusia

27 komentarzy:

  1. Masz piękny ogród. A pomysł na kolorowe kamyki do gry w kółko-krzyżyk wyśmienity, przyznaję się od razu, ze zmałpuję na swoje potrzeby:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze z zazdrością oglądam zdjęcia Twojego ogrodu. Nawet nie potrafię sobie wyobrazić jak wiele pracy trzeba włożyć, aby były takie efekty. Bardzo się cieszę, że odgadłam kolejną Twoją zagadkę - tak na marginesie - tez kiedyś zrobiłam obciążniki - wykorzystałam większe kulki z łożysk samochodowych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały ogród, widać, że rododendronom dobrze u Ciebie, ziemia im służy. Przesyłam serdeczne pozdrowienia Dusiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale prezentuje się Twój ogród na zdjęciach. Ja swój będę robiła dopiero za rok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten czas kwitnienia rododendronów:))najpiękniejsze w mojej bliskości są w parku w Pszczynie:)))ale i w moim mieście w parku są tylko jeszcze młode:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. O jardim ganhou novas cores com estas belas flores.
    Um abraço e um bom fim-de-semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ u Ciebie pięknie. I na pewno bardzo pachnąco.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też już królują azalie, rododendrony, różaneczniki, istnie królewskie kwiaty, jedne z najpiękniejszych... ♥ Pozdrawiam majowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj powoli kończącym się majem
    W moim ogrodzie za chwile zaczną panowanie hortensje.
    Pozdrawiam moim ulubionym zapachem akacji, którym zachwycam się teraz na każdym kroku

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie Dusiu wszystko kwitnie wzorcowo, bez względu na warunki pogodowe, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. 13?
    te twoje zagadki ...wiem że te duże krzewy ciężko uznać czy jeden czy dwa a obrodziły pięknie swym kwiatem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje słońce stanowczo za mało......buziaki

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie kwitną Twoje rododendrony! Ja zakupiłam ostatnio dwa nowe i mam nadzieję, że będzie im dobrze w moim ogrodzie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam! Masz niezłą kolekcję różaneczników! I pięknie Ci kwitną. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak miło!Ja mam chyba wykupiony abonament na zabawy u Ciebie:)))
    Dziękuję pięknie:)))

    Twoje rododendrony robią wrażenie!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kolekcja rododendronow. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne rododendrony, świetny pomysł na grę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. I zaczyna się czas fotek z cudnego ogrodu Dusi!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie w Twoim ogrodzie, rododendrony świetnie Ci tam rosną,doliczyłam 13 szt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny masz ogród, rododendrony pięknie kwitną. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle u Ciebie przepięknie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie, pachnąco i radośnie - cudny ogród. Kochasz i tak Ci pięknie wszystkie rośliny odpowiadają. Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. jak ja lubie tu zaglądać...jak w raju

    OdpowiedzUsuń