poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Spotkanie i kolejna zagadka

Sezon rozpoczęty............Renia z Mężem zawitała na Mazury


  przywiozła masę upominków,  którymi  tym razem się nie pochwalę .......a  powód otóż w komentarzach i  tak nikt tego nie zauważa,więc upominki są tylko dla mnie, ale najbardziej cieszę się z upragnionego  DESZCZU, który przywiozła Renia, a tym samym moje roślinki ruszyły
do boju




Reniu dziękuję za kolejne wspaniałe spotkanie..........
W ogrodzie powstaje kolejna ..........? i to jest moja zagadka


Co z tych bali będzie? do czego będzie służyć?.....oczywiście będzie upominek za prawidłową odpowiedź.
Zapraszam do zabawy......Pozdrawiam wiosennie Dusia

29 komentarzy:

  1. Sama się cieszę z deszczu, mimo tego, że nie mam ogródka, ale było tak sucho, aż żal.
    Hmm zagadka znów trudna.
    Ja tan nagrody nie chcę, bo już nam Twoje cuda, ale zgadnąć haaa to było by coś. To na pewno firma żeńska: altana, a raczej stawiam na pergolę

    OdpowiedzUsuń
  2. Pergola, albo podpora pod winogron, albo bramki do gry w piłkę nożną :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie odwiedziny to zawsze przyjemność :)
    Deszczu to trzeba sporo, u nas tylko trochę zwilżyło, zdecydowanie za mało. A co będzie z bali? Wygląda jak drzwi do innego wymiaru :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe są takie spotkania, fajnie, jeśli jest taka możliwość :) Renia jest niezwykle hojną osobą, zawsze pojawia się z całym naręczem upominków :D
    Zazdroszczę deszczu, u mnie nadal bardzo sucho. Wprawdzie troszkę pokropiło, ale deszczem nazwać tego nie można, niestety :/ Już od jakiegoś czasu biegam z wężem ogrodowym, bo żal roślinek.
    Co do bali trudno zgadnąć... może kolejny kącik wypoczynkowy, z huśtawką ?
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe spotkanie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała imprezka w cudownym ogrodzie, a ja jednak żałuję że nie pokazałaś śliczności od Reni. Do zagadki nie staję, bo chyba poprzedniczki mnie wyprzedziły. Pozdrawiam milutko Dusiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zakątki ogrodu. Widać, że spotkanie wspaniałe. Ja stawiam na huśtawkę ogrodową. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. PIękny ogród-ja zawsze z chęcią oglądam, prezenciki też!Co do zagadaki, to s stawiałabym na jakąs pergolę, ale to na pewno za proste...hahah..Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda,że nie mam takiego pięknego ogrodu ,może i do mnie Renia by wtedy wpadła:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko Ona nie do ogrodu, ale na kartacze wpada ha ha

      Usuń
  10. Nadal nie ma prawidłowej odpowiedzi..........

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja czekam kiedy WY we dwie na Podkarpacie zawitacie ;) może Was jaki wiatr przywieje :):):)
    Z upominkami czasem tak bywa Dusiu, ja nie pokazuję od dłuższego czasu... teraz mały jednorazowy wyłom zrobiłam... Wspaniale widzieć Renię :) A przepraszam,gdzie Dusieńka jest???? Twój ogród cudowny! Ja do Twoich zgadywanek nie mam głowy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli sezon na odwiedziny i ogrodowe jedzonko uważasz za otwarty :) Ogród wiosenny cudny, odwiedziny jeszcze bardziej cudne. Życzę Ci Kochana więcej takich odwiedzin. A te bramki, Adam powiedział że to może być do układania drewna. Mnie to wygląda na ramę do wielkiego terrarium hi hi
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy również na Was..........tak, tak mam zamiar dużego pająka hodować hi hi

      Usuń
  13. Ja nie bede zagadywała bo i tak nie zgadnę a na tej ławeczce gdzie mąż Remi siedzi i ja jak dobrze pójdzie będę siedziała. A tym vzasec wszystkich tutaj obecnych pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że się nie chwalisz podarkami. Ja tam wszelkie ręczne twory wyłapuję w mgnieniu oka ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pieknie, lubię Twój ogród, a co będzie ? może konstrukcja do winogron?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe spotkanie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spotkania Wam pozazdrościć:))Nie będę zgadywać bo i tak nigdy nie udało mi się zgadnąć Twoich pomysłów:) A może to"szubienica"????:)))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję,że następnym razem nie przemkniesz przez Częstochowę tylko się zatrzymasz. Bez względu na to co to będzie, będzie piękny zakątek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna wiosna u Ciebie i upominek milutki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm nie mam pojęcia. Strzelam że huśtawka. Twój ogród Dusiu jak zawsze przepiękny. Pozdrawiam majowo 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogród piękny.
    A zgadywać nie będę, bo znając Ciebie wymyśliłaś coś, co mi go głowy nie wpadnie :)))
    Pozdrawiam wszystkimi kolorami i zapachami maja z mojego ogrodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli kończy się pierwsza majówka.
      A jak Tobie minęły te dni poza goszczeniem koleżanki z mężem?
      Pozdrawiam nadzieją na wiosenne, majowe krople deszczu

      Usuń
    2. Kochana było świetnie......tak pół na pół przyjemności przeplatane pracą, tak jak w pogodzie trochę słońca, trochę deszczu.....uwielbiam ten czas wyjścia z domu.....cieszę się z każdego dnia.........ściskam Dusia

      Usuń
  22. super spotkanie jak zawsze pogoda no darrujmy tu krytykę:)
    a zagadki bym nie zgadła jeśli bym nie widziała na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój ogród jest piękny o każdej porze roku.

    OdpowiedzUsuń