niedziela, 9 grudnia 2018

Mikołajkowe zawieszki

Mikołajki za nami.......tym razem podarowałam między innymi takie oto zawieszki


zrobiłam je w dwóch wersjach na dzwoneczkach i na orzechach


zawieszki mogą posłużyć jako ozdoba prezentu , na choinkę........wedle uznania


Moja Ninula przy tworzeniu główek dla aniołków


wszystko zrobiła sama od wyrobienia ciasta po wykonanie "włosów"

Tak przybrałam okno w sypialni


Mało mnie u Was, bo nie mam internetu- tu korzystam z uprzejmości syna {dziś w domu}- przerwali kabel i czekamy, nawet nie wiadomo jak długo to potrwa....
Pozdrawiam Dusia

19 komentarzy:

  1. Urocze zawieszki , takie z humorem :)
    Okno wystrojone ślicznie , a wnusi robi piękne głowy dla Aniołków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny klimat świąteczny u Ciebie. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszki super:). Pomocnica bardzo zdolna i pomysłowa:)). Okno sypialniane nastrojowe:). Pozdrawiam cieplutko:).Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te zawieszki. Ale i główki aniołkowe super :)
    Okno bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie u Ciebie Dusiu, śliczności tworzysz z wnuczką.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzaty super, okno sypialniane urocze. Duśka, Ty to masz pomysły. Swoje ozdoby dopiero za tydzień wyjmę, jak okno umyję :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne dekoracje w oknie. Główki urocze, mikołajki też:)))
    Pozdrawiam Dusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tu wstać z łóżka i wyjść z takiej sypialni do ponurej rzeczywistości?
    Fajnie, że Młoda ma pasje i pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się do Świąt przygotowujecie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie.. Jak ja bym chciała mieć takie rodzinne święta... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaweszki prześliczne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Od razu mi się skojarzyło z ozdobami robionymi przez moją babcię w biednych, powojennych czasach. Człowiek tak niewiele wtedy posiadał, że cieszył się z wszystkiego. Podejrzewam, że zawieszki przetrwały w jakimś pudle, czego i Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi all dear !!
    great article and information, with your blogcomment.
    I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much.
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi all dear !!
    great article and information, with your blogcomment.
    I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much.
    หนังดนตรี

    OdpowiedzUsuń