środa, 31 października 2018

Nagroda



Ogród Małgorzaty wart jest podpatrywania........może Wasze komentarze będą zachętą do utworzenia Bloga.........
Pamiętacie moje wyróżnienie w  Centrum Ogrodnicze Limba


Nagroda to kupon do zrealizowania w Centrum-nagroda już w ogrodzie, a wiosną mam nadzieję,że będziemy podziwiać..........

Czas na zatrzymanie, wyciszenie,wspomnienia i żal w sercu że nie ma Tych co tak Kochaliśmy.........znicz, kwiaty, modlitwa tylko tyle, a może aż tyle możemy podarować
Jak co roku przygotowałam wiązanki, jedna z nich

Podkład zieleni z ogrodu, a kwiaty od ogrodnika, sama natura.......
Pozdrawiam Dusia




28 komentarzy:

  1. Gratuluję jeszcze raz:) Ogród moich Rodziców też został nagrodzony:)

    Piękna wiązanka. Spokojnego czasu zadumy. To będzie pierwszy Dzień Zaduszny kiedy nie ma mojej Babci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nagrody.:) Śliczna wiązanka i zrobiona od serca. Serdeczności Dusiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy nagrody. Piękna wiązanka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Dusiu.Własnoręcznie wykonane wiązanki dla bliskich są cenniejsze od kupnych.Tobie wychodzą bardzo ładne.Ja dałam się namówić na zamówienie w kwiaciarni, przepłaciłam i jakoś mi kształt nie pasuje do grobu. Miłego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje najszczersze gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nagrody. Należała się za trud.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Piękno ogrodu i trud włożony w jego pielęgnowanie został dostrzeżony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nagrody :).

    Wiązanka na tle ławki pięknie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Dusiu nagrody :) wiązanka piękna :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nagrody, w pełni zasłużyłaś na nią Dusiu.

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno zajrzę na wiosnę co tam nowego wylezie z ziemi:)
    gratuluję warto było lajkować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje. Piękna wiązanka i piękny zadumany świat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Składam gratulacje co do nagrody! Z pewnością będzie wspaniale się wiosną prezentować w ogrodzie. Pozdrawiam nostalgicznie w listopadowy wieczór:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje najszczersze Gratulacje!!!! Twój ogród jest bajeczny i zachwycający, a nagroa zasłużona:-)
    Wiązanka przepiękna:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj!
    Jestem, bo na wstępie bloga zapraszałaś na kawę, którą uwielbiam. Tak, jak i Mazury:)
    Gratuluję wygranej:)
    Najserdeczniej pozdrawiam:)
    http://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nagrody. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się z Twojej, w pełni zasłużonej nagrody. Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję nagrody. Każda nagroda motywuje. Wiązanka bardzo ładna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję nagrody Dusiu :) Wiązanka ładna i nie powtarzalna ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dusiu z serca gratuluję!!!
    Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
    หนังไทย

    OdpowiedzUsuń