czwartek, 16 sierpnia 2018

Zagadka rozwiązana

Zabawa dobiegła końca, dłużej nie będę zwlekać, jedna z Was odgadła.........pomysłów było dużo i bardzo chętnie co nie które będę wdrażać, bo ogród uwielbia zmiany i nowości.Mam oczko małe, ale z kaskadką jest


w ogrodzie jest ognisko


są poidełka dla ptaków




Wiatrak


Lustro


Pierwsze wrzosy w tym roku


pamiętacie moje wrzosowisko........


tęsknie za nim i już powoli będę zakładać........jesień musi być  kolorowa, a w ogrodzie nie miałam Tego cuda



słonecznego zegara

Prawidłowa odpowiedź padła od Hubki czekam na adres.........drugi pojedzie do Agaty za Jej upór i
 zaangażowanie w zabawie........Dziewczyny czekam na adresy ściskam Dusia

18 komentarzy:

  1. AAAhahahhahaha...wreszcie coś zgadłam!!!!!!!! A wydawało mi się, że to mało prawdopodobna propozycja:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj na upominek......już w drodze pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie mam czasu ale i tak ciągle sprawdzałam czego brakuje w ogrodzie.
    A taki zegar to super pomysł! !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ogród, prawdziwa oaza.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegar pięknie sie komponuje z ogrodem, pięknie tam!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow super podstawa:)świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten zegar! Brawa dla dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wpadłabym na to! Ja jeszcze tylu rzeczy nie mam w ogrodzie!
    Zegar cudo! Pozdrawiam Dusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale niespodzianka :) Fajnie, że odgadnięta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, jeszcze chwila i może bym zgadla hihi, tak sobie wciskam. Mam zegar w ogrodzie i nie pomyślałam. Hihi
    Dusiu tak mi się podobają Twoje zawieszki a chcialam jeszcze jedną właśnie, na lapacz snów nad łóżeczko synka :-) :-) :-)
    Buziaki i dziękuję.
    Ps. Adresik chyba masz???

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy bym nie zgadła,wspaniałe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń