środa, 14 marca 2018

Wiosenne zawieszki i upominki

Radość, radość i to wszystko za sprawą Reni...........ta Dziewczyna to wie jak wywołać uśmiech od ucha do ucha


Pamięta o wszystkich, metryczki dla moich Dziewczynek


Donoszę, że są zachwycone, a podziękują przy najbliższym spotkaniu


Jajo nad jajami......


Reniu dziękuję któryś już raz, ale jestem zachwycona upominkami......
Powoli wracam do zdrowia i tak jak wspomniałam z serwetek zrobiłam zawieszki


jeden wzór, a jak różnie prezentują się w dwóch kolorach



jak myślicie dobry pomysł, że zamiast serwetek będą zawieszki



Wiosenne zawieszki będą zdobić okna........
Jeszcze raz apeluję do osób, którym wysłałam niespodzianki- więcej jak tydzień, od wysłania i cisza?
Nie mam na myśli pokazywania, chwalenia, tylko jedno słowo,że doszła..........
Pozdrawiam Dusia

32 komentarze:

  1. Pięknie Cię Renia obdarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały podarunek otrzymałaś. Te zawieszki z serwetek to świetny pomysł. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Cię Renia obdarowała. Metryczki prześliczne. A co do przesyłek to mam tak samo jak Ty. Wolę wiedzieć co w trawie piszczy. Moze ktoś niezadowolony, ale to też chciałabym wiedzieć. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Piękne podarki. Metryczkami już się zachwycałam, są piękne.
    A zawieszki to po prostu cudo nad cudami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne rzeczy Renia Ci podarowała. Obie jesteście bardzo utalentowane. Przepiękne zawieszki. <3 Życzę miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko pięknie
    Metryczki boskie i te e zawieszki takie wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenciki od Reni :-)
    A zawieszki piękne, pachnące wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne prezenty dostaliście

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwetki chyba jeszcze piękniej prezentują się jako zawieszki, a kolorki wiosenne - super. Wspaniałe prezenty. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Metryczki zachwycające! Prezenty piękne.
    Takie serwetki jak zawieszki fajnie będą wyglądały w każdym oknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wzór tych zawieszek. Kiedy Ty to wszystko robisz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Renia Cię obdarowała :) zawieszki są super!
    Uff... na szczęście ja uprzejmie doniosłam, że doszło ;) Ba! nawet podziękowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna niespodzianka do Ciebie dotarła! Podziwiam i pozwolisz, że odgapię formę karteczki-kurki. Zawieszki rzeczywiście bardzo wiosenne i będą piękną ozdobą okna. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty i piękne zawieszki!buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Same wspaniałości! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne upominki, a zawieszki stale za mną chodzą:-) Twoje mają super kolorki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny prezent Dusiu. Gratuluję takiej blogowej przyjaciółki

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie. Renia znów stanęła na wysokości zadania a Twoje zawieszki pięknie będą zdobić okna. Co do przesyłek i niespodzianek, to kwestia kultury osobistej i uczciwości.Mówiąc kolokwialnie "są ludzie i ludziska".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Maryś jednak ludzie uczą.......pozdrawiam

      Usuń
  19. Śliczne prezenty dostałaś. Twoje zawieszki cudne i mają fajnie wiosenne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe prezenty!!! Piękne zawieszki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. ale wspaniała niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie z serca.......pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prezenty. A zawieszki w oknie wyglądają ślicznie i jeszcze w kolorze! Na wiosnę idealnie! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne...
    Pod postem z twoimi pięknymi jajeczkami podziękowałam za niespodziankę, pewnie umknęło. Przepraszam, nie chciałam Cię zasmucić. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne podarunki i prześliczne zawieszki :-) Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prezenty otrzymałaś, a serwetki-zawieszki to dobry pomysł. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe prezenty!!! Piękne zawieszki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    Gclub
    ทางเข้า D2BET**

    OdpowiedzUsuń