poniedziałek, 15 stycznia 2018

Misie, misie

Szydełko rozgrzane, choróbsko trzyma mnie w domu więc  dziergam, dziergam tym razem misie


Dla rodzeństwa np. Małgosi i Jasia


Kolor dla dwojga taki sam- nie będzie wybierania, targowania się i płaczu jak to bywa u Rodzeństwa


Czapka i apaszka miś dla Jasia


Kwiatek, kołnierzyk - miś dla Małgosi




Misiaki są do adopcji, dla mamy dzieciaków nie spodobał się kolor, tak, tak mama decydowała nie Jaś i Małgosia..........ale rodziców się nie wybiera los nam zsyła Pozdrawiam Dusia

35 komentarzy:

  1. Oj tam..., może do wystroju pokoju nie pasowały;-) ale słodziaki z nich przeurocze i nie sposób pomylić płci, chociaż dzisiaj w tej materii to chyba nic nie jest pewne:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ................mnie się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile słodyczy w tym maleństwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no bo widziałaś kiedyś zielonego misia???...ja widziałam :)))u Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co zakochałam się w tych misiaczkach :))))

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc dawaj adres niech cieszą serducha...........

      Usuń
  6. Urocze misiaczki, na pewno szybko znajdą rodzeństwo które je pokocha.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka dla Ciebie a misie fajne:)
    Pl. Może ta mama powinna NAJPIERW sprecyzować swoje wymagania a nie zawracać Ci głowę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu zrobiła przykrość swoim Dzieciom,dla mnie to nic nowego, pozdrawiam

      Usuń
  8. Są słodziutkie. Na pewno ktoś inny je przygarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dusiu, oj dawno mnie nie było a takie piękne i słodkie przytulaski dziergasz!Są fantastyczne:) pomyślności i zdrowia dla Was na cały rok:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło,że wpadłaś Basiu, nie sposób odwiedzać wszystkich.......pozdrawiam Dusia

      Usuń
  10. Misie są kształtne i cudne,a że z kosmosu,to zielone.Zdrowiej Dusiu,zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze misiaczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Posta już dawno nt. zielonych miśków napisałam, ale pewnie wepchnęły go odmęty internetu do czarnej dziury.
    Mnie podobaja sie wszystkie miśki. Pozostało mi to jeszcze z czasów dzieciństwa.
    Sfatygowany już i sponiewierany mały miś Kisielek przetrwał moje dzieciństwo i moich chłopców.
    A u Małgosi rzęsy taaakie długie; ciekawe czy przedłużane, czy naturalne:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne misiaczki, nietuzinkowe i dzięki kolorowi bardzo oryginalne. A kto powiedział, że miśki mogą być tylko brązowe lub białe?

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziaki Misiaki! Podobają mi się niesamowicie właśnie przez ten niespotykany kolor ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sympatyczne te misiaczki !!! Nigdy nie podobały mi się sztuczne, naklejane oczy, ale te dodają misiom uroku ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne misiaczki, w tamtym roku udało mi się wydziergać i lalę i misiaczka! Serdecznie pozdrawiam już w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodziaki! I to w uroczym miętowym kolorze. Prawdziwe przytulanki:) Sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna para misiaczków! A czy misie mają być bure, szare czy brązowe, bo tego nie wiem?
    Pozdrawiam noworocznie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    Animation

    OdpowiedzUsuń
  20. a te misie są cudne, ja mam zamiar w najblizszych dniach nauczyc sie takiego robic, wszystko czeka gotowe, nawet tutorial wybrany, specjalnie dla mojej kruszynki wnusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. No nie wiem...nasza córa twierdzi, że to ona sobie rodziców wybrała...;)

    Misie są przecudne, takie trochę zzieleniałe...może po jelitówce albo grypie jeszcze do sie nie doszły...i mam sie trochę wystrachała opieki nad rekonwalescentami ;)
    A one takie do przytulenia! <3

    OdpowiedzUsuń