poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Kwitnąca hortensja w ogrodzie

Zakwitła, cała w bieli, jest piękna i dostojna, ale to oznacza jedno, nadchodzi  j.....zapraszam na spacer








Wrzosowisko powoli zaczyna kwitnąć


Wysłałam upominki w zabawie Podaj dalej dla Moniki 


Basi


Pozostało wysłać tylko dla Kasi  [ jestem w trakcie przygotowywania]......Dziękuję Dziewczyny, że chciałyście wziąć udział w zabawie.Szykuje się kolejna zabawa, ale to na kolejny post, a dziś jeszcze ogrodowe migawki - zapraszam





Lato w pełni..........Pozdrawiam Was ciepło Dusia

21 komentarzy:

  1. Ależ pięknie nadchodzi jesień do Ciebie, Dusiu. Ja mam maleńką na balkonie i też w kwiatach. :) Super wymianka- ja też jestem w trakcie... Serdeczności posyłam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobrze,że nie dokończyłaś co nadchodzi:))bo w Twoim ogrodzie tego nie widać:)))własnie pan Zubilewicz mówi ,że nadchodzą upały:)))haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Dusiu,cały czas nie mogę się nadziwić oglądając zdjęcia Twojego ogrodu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ogród. Cudownie zakwitła hortensja. Uwielbiam!
    W tamtym roku posadziłam osiem bukietowych. Cztery zmarzły, kwitnie tylko jedna, pozostałe nie:( Nie wiem dlaczego.
    Czy Ty Dusiu zakładasz swoje rabaty na włókninie ogrodowej czy tylko ściółkujesz?
    Prezenty do zabawy zrobiłaś świetne. Podziwiam dzierganki, bo sama nie umiem. Podusie urocze.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hortensje bukietowe są najłatwiejsze w uprawie, kwitną na pędach tegorocznych [wiosną przycina się ]dlatego nie wiem jak mogły wymarznąć pąki jeśli zawiązują się wiosną, może masz hortensję ogrodową, która wymaga okrycia na zimę. Ściółkuje tylko rabaty z rododendronami - korą, które mają płytki system korzeniowy, na zimę obsypuje korzenie kompostem, rabaty są bez włókniny- tylko truskawki, pozdrawiam

      Usuń
    2. Dusiu, dziękuję za odpowiedź. Hortensje kupowałam jesienią jako bukietowe. Wiosną przycięłam na 25 cm (może zbyt krótko?) W zasadzie wszystkie przetrwały zimę, wypuściły po kilka listków i ten majowy mróz je uszkodził. Więc tylko anabelka kwitnie a pozostałe trzy nie. Liście maja ładne, są dosyć wysokie. Zobaczę w następnym sezonie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Niby ten sam ogród a za każdym razem zachwyca czymś innym. My mamy hortensje w donicach. Trzy tygodnie temu jeszcze dwie z nich miały zupełnie inny kolor:) Wróciliśmy z urlopu a tu miła niespodzianka.

    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądanie Twojego ogrodu to czysta przyjemność:-)))
    A prezenty przygotowałaś przecudne:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hortensje masz w bardzo ciekawej aranżacji. U mnie dopiero w tym roku, po wielu staraniach zakwaszania gleby, zakwitła różowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogród wygląda wspaniale, a hortensja cudownie:)Bogactwo form, kolorów i kształtów i bujność roślinności w Twoim ogrodzie po prostu zachwyca... Pozdrawiam Dusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham hortensje bukietowe, mam ich 6 i choć ogród malutki na pewno jeszcze kilka dokupię.
    Mam nadzieję że ominęły Was burze i wichury, bo wtedy te niesamowite okna(drzwi?) by nie przetrwały.
    Pozdrawiam Dusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W lasach też już kwitną wrzosy, a to niestety zapowiada jesień :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak cudnie i kolorowo jest w Twoim ogrodzie. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. e tam! nie widac u ciebie tej na J. ;)
    Na szczęście! Nacieszmy się tą na L

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny ogród! Pięknie u Ciebie! Już nie mogę się doczekać przesyłki! Same cudeńka! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieee... Ja się jeszcze nie wygrzałam..
    Piękna jest jesień i Twój ogród Dusiu na koniec lata:))

    OdpowiedzUsuń
  15. ogród o tej porze lata najbardziej zachwyca;
    piękne hortensje !
    prezencior na zabawę ładniutki :)
    pozdrawiam Dusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój ogród to bajka- o każdej porze roku cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  17. wonderful garden! beautiful with you! I can not wait to ship! same custody! Best wishes!

    โคนัน เดอะมูฟวี่

    OdpowiedzUsuń