piątek, 12 maja 2017

Zaprosić słońce

Zaprosiłam i mam słońce i prawdziwa wiosnę............


Natknęłam się Tu i zrobiłam............zadziałało jest ciepło i słonecznie


Zgłaszam do zabawy Tutaj

Zgłaszam moją kulę  jeszcze   Tu  
Wiosenna dekoracja w okno ...


Kwiaty więc spełnia wymogi zabawy Tu


Dziękuję Izabeli 


Karteczka już pojechała - jak to dobrze że poznałam tak zdolne Dziewczyny, dzięki którym mogę uszczęśliwiać  innych...........
Dziękuję,że poświęcacie swój czas i pozostawiacie przemiłe komentarze Dusia

24 komentarze:

  1. No chyba sobie też zrobię taką kulę szpiegulę,żeby szpiegowała słońce:)))Co się na chwilkę pojawi to zaraz znika:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatowa kula śliczna Dusiu,a słońce chyba zaprosiłaś nie tylko do siebie,bo u nas dzisiaj też zawitało,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawiłaś, że słońce świeci i u nas. Kula śliczna:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, kolorowa, trudno się nie uśmiechnąć na jej widok. Moje przywoływanie wiosny to "łapacz snów" który otrzymałam od Ciebie. Przypiełam do niego motyle i super wygląda w oknie kuchennym. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha u mnie też dziś słońce :-) kula działa. Piękna jest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne słoneczko, może nie grzeje, ale cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kula pierwsza klasa,ale ogród to po prostu......brak słów-CUDNY!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja zapraszam i nic z tego,nie przyszło.Magiczna kula śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kula. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco. Pozdrawiam Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała dekoracyjna kula! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wcale się nie dziwię wiośnie, że zajrzała do Ciebie czym prędzej, kiedy zobaczyła taką śliczną szydełkowo-kwiatową dekorację:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł .Kula super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna wiosenno-kwiatowa kula:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy pomysł :) - dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękujemy za dobrą pogodę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:) proszę o dodanie banerku pod postem:) dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajna kula! Wiosna na całego! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś oryginalnego - dzięki za zabawę z nami na Eko-Deco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta kulka! Wiem ile to pracy, sama coś podobnego robiłam... Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna kula! Pozdrawiam szufladowo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna kula-kwiatula :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Talent w rękach :) dziękuje z udział w zwalniam Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń