czwartek, 4 sierpnia 2016

Już sierpień w ogrodzie, motyle i.....

Uciekają dni tygodnie w szalonym tempie..........mamy już drugi miesiąc wakacji. Jedni cieszą inni mniej, ale tak to już bywa co miłe ucieka szybko, a w ogrodzie już sierpień


Wilce opanowały pergole na wejściu


Altanę wraz z klematisami


Niecierpki tez szaleją........



Ogród opanowały motyle



Nowy wzór znaleziony w sieci- jak się Wam podoba?




Jeden nawet przysiadł na Żabie.........


Dwa wzory i również w kolorze


Moja mała ogrodniczka


Ninulka szuka ogóreczków


Mój duży szpak w borówkach


Po pracy zabawa......kałuże nadal cieszą, oj  cieszą ....
Prawidłowo odgadła Anulka   


 Oczywiście jedna do Kącika Rozkoszy


Druga do miejsca z ogniskiem
Wiadomo widziała to w realu, ale niespodziankę otrzyma GosiaAgata
Gosia była najbliżej, a Agata za określenie  ..do Raju.. proszę przyślijcie swoje namiary. Dziękuję za Wasze wizyty......... zapraszam na wirtualne spacery, miło mi Was gościć Dusia

27 komentarzy:

  1. Kurcze już sierpień a ja mam tyle roboty jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, czas pędzi jak oszalały! Ale twój ogród zachwyca o każdej porze roku. Motyle bardzo urokliwe i pięknie wkomponowały się w całość! Uściski
    O.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie niezmiennie pięknie. Każdy miesiąc czaruje czymś innym.
    Motyle śliczne.
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwiec, lipiec czy sierpień u Ciebie zawsze pięknie!! Te motylki pięknie uzupełniają zieleń. Dusiu, a czy możesz polecić coś bardzo szybko rosnącego, wijącego się/pnącego co mogłabym posadzić w dużej donicy na balkonie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magduś, Magduś, na jednoroczne pnącza niestety za późno, a wieloletnie [ duża donica , skrzynia ]to bardzo duże przyrosty roczne ma Rdest, dość szybko rośnie Milin, dużo liści- wada późno wiosną wypuszcza liście,ale to też zależy od rejonu zamieszkania.Ważne też, od jakiej strony usytuowany jest balkon, północnej, wschodniej - hortensja pnąca- pierwszy rok siedzi i mysli, ale jak ruszy to pienie rośnie, bluszcz, Kokornak- duże liście i duże przyrosty roczne, ale jeśli coś więcej to pisz maila pozdrawia Dusia

      Usuń
  5. tylko zalegnąć pod krzaczkiem! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny ogród, a motyle - szkoda że u mnie takich nie ma

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ogród, cudne motyle.
    Z rad danych Magdzie również skorzystam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dusiu jestem oczarowana Twoimi pnączami, nawet wilce pokazały na co je stać. Pięknie kwitną i pną się w tym roku. Z przyjemnością pospacerowalam po Twoim ogrodzie, poogladalam motylki to tu to tam, jednego też mam, często buszuje w ogorkach, groszku i borowkach:-)
    Niespodzianką sprawilas mi ogromną radość,cieszę się, ach ten Twój raj:-) Pozdrawiam i namiary do mnie zostawiam :-)
    Agacinka021@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny mas Dusiu ogród
    ale i pracy, że hoho
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne motyle zawitaly do Twojego pięknego ogrodu.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten Twój ogród , taki zaczarowany
    widać ,że go kochasz:)

    motylki szydełkowe piękne :)
    muszę pokazać kółeczka i motyle które mam od Ciebie u mnie w chałupce :)

    pozdrawiam lawendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle pięknie u Ciebie w ogrodzie. Wszystko tak pięknie rośnie i kwitnie.
    Motyle urocze:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Motylki urocze, zwłaszcza białe :) U mnie w tym roku wilce zastrajkowały i nie rosną :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Sierpień to dla mnie jeszcze pełnia lata i o jesieni nawet nie myślę. Jak widać w Twoim Dusiu ogrodzie, również rządzi lato, piękne, pachnące, kolorowe :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie Dusiu u Ciebie jest w kazda pore roku :)) Motylki Cuudne :)) Moje nadal ciesza oczka :)) Towarzysza mi w kuchni codziennie :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kwiaty zwabiły przepiękne motyle

    OdpowiedzUsuń
  17. Dusiu odwiedzam Cię po długiej nieobecności i co widzę - piękny ogród - jesuu jak tu cudownie. Brawo za dokonanie takiego cudu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dusiu odwiedzam Cię po długiej nieobecności i co widzę - piękny ogród - jesuu jak tu cudownie. Brawo za dokonanie takiego cudu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiadomo kiedy sierpień "zaatakował". Wróciłam z krótkiego urlopu a w ogrodzie busz! Trzeba zakasać rękawy :) A u Ciebie jak zawsze pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na prawdę przepiękny ogród jest co podziwiać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku , jak u Ciebie pięknie ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaczarowałaś swój ogród Dusiu, bez względu na porę roku i pogodę jest prześliczny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie zarośnięty ogród Dusiu... taki lubię najbardziej... szkoda, że czas szybko leci a tym samym coraz bliżej do jesieni...
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W każdym kąciku Twego ogrodu jest przepięknie!!!!
    Pozdrawiam Dusiu!!!
    Oby jesień jak najpóżniej nastała;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny Twój ogród.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń