poniedziałek, 21 lipca 2014

W kolorach lawendy


Moje wrzosowisko w lecie zmienia się na rabatkę-  w kolorze lawendy, żeniszek w tym kolorze   do złudzenia przypomina właśnie tą  krzewinkę.











Tuje , a między nimi również kwiaty żeniszka , super prezentują się na tle zieleni.




Rabatkę zgłaszam na wyzwanie do Szuflady Wyzwanie Ani gościnnej projektantki

Dla porównania zobaczcie lawendę.


Przesyłam pozdrowienia i zachęcam do  spaceru w moim ogrodzie , już w następnym poście zabawa i kolejne pomysły na ogrodowe aranżacje - zapraszam Dusia



47 komentarzy:

  1. Ależ u Ciebie pięknie z przyjemnościa pospaceruję po Twoim ogrodzie bede rozkoszować sie wonia kwiatów, cudnie tam masz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój ogród mnie coraz bardziej zachwyca :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zaglądać do Twojego ogrodu Dusiu, jest taki jak lubię - uporządkowany i zachwycający. Żeniszek wygląda zjawiskowo, sama nie wiem czemu ja go nie mam? Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, słowa od super ogrodniczki są mile widziane , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  4. Wspaniałe, niebieskie akcenty, magiczny ogród :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczynek w takim ogrodzie to marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przykrością stwierdzam, ze u mnie ani lawenda, ani wrzosy rosnąć nie chcą, dlatego śmigam na poranną kawusię do Twojego ogrodu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno i drugie uwielbiają lekkie przepuszczalne podłoże , słońce , a wrzosy kwaśne gleby , ale chętnie będę Cię widziała u siebie , miło mi pozdrawiam Dusia

      Usuń
  7. Cudny kolor! ~~ U mnie akurat post Lawendowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeniszek jest urokliwy, tak jak cały Twój ogród, Dusiu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ogród!! Może i moja działka kiedyś nabierze takich kolorów, chociaż w jakiejś części :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny masz ogród , szkoda że ja lubię tylko patrzeć na piękne kwiatki ale dbać o nie to już gorzej ,,

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czemu nie mam żeniszka , na tle zieleni wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wygląda u Ciebie ten żeniszek, Dusiu. Warto go sadzić w takich grupach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie cudownie i romantycznie kochana Dusiu u ciebie - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie Danusiu oj cudnie masz w ogrodzie i jak mi się podoba ten kwiatuszek - jednoroczny jak mi się wydaje ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Od zeszłego roku jestem bezwarunkowo zakochana w Twoim ogrodzie:)) pozwolisz ,więc ,że tylko będę wzdychać do zdjęć........och:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dusia pięknie. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały ogród - niczym z programu "Maja w ogrodzie". :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale pięknie ,tak niebiańsko

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie kolorki w ogrodzie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój ogród jest zachwycający. Czy mogłabym zapytać doświadczonej ogrodniczki, czy lawendzie po przekwitnięciu należy obciąć przekwitnięte kwiaty? Pozdrawiam Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście i wykorzystać na zawieszki do szaf z ubraniami, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  21. Będę monotematyczna, cudności ten Twój ogród!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zauważyłam między kwiatkami żeniszka moją ulubioną lwię paszczę, mnie jakoś nie chce rosnąć :( A u Ciebie Danusiu jak zawsze pięknie, piekę ciasto i zjawiam się u Ciebie :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny jest Twój ogród i mnóstwo pracy w niego włożonej, podziwiam:)) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Po cały dniu szaleństwa,biegania i powtarzania sobie szybciej,szybciej miło jest siąść Dusiu i złapać chwilę.Chwilę ciszy i spokoju.Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Twoj ogrod :))) I zawsze z mila checia Cie odwiedzam :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Patrząc na zdjęcia Twojego ogrodu,Dusiu,czuję się jak ''Alicja W Krainie Czarów'' ;))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie brama w kształcie dziurki od klucza to uwierzę , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  27. Przepiękny ogród, przyjemnie się na niego patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze przyjemniej wypoczywa , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  28. ale piękny ten Twój ogród!!! pewnie się w nim napracujesz, ale za to jaki efekt!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , wiadomo nic nie ma bez pracy, ale daleka jestem do narzekania - jest równowaga ile pracy tyle wypoczynku staram się nie być niewolnikiem swojego ogrodu pozdrawiam Dusia

      Usuń
  29. Piękna lawenda, uwielbiam lawende, uwielbiam jej zapach, cuuudny Twój ogród...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepięknie u Ciebie, a ogród odwdzięcza Ci sie swoim wyglądem za ciężką pracę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie i cudownie!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie , kolorowo, ale bez pracy nie ma efektu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie się mieni fiolet na tle zieleni ,,,uwielbiam Twój ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj dziewczyno :) Jakże TU pięknie, będę się inspirować bo właśnie zakładam kolejny ogród w moim życiu-chyba ostatni, chyba że nie ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń