wtorek, 26 listopada 2013

Kalendarz adwentowy

Myślę, że pamiętacie mój kalendarz , który wymyśliłam rok temu, oczywiście  pomysł z kalendarzem dla całej rodziny wypalił wiec w tym roku powtórka, dla nowo przybyłych przypomnę na czym polega .


 Znamy kalendarze adwentowe skierowane dla naszych pociech , ale ja poszłam dalej i do zabawy wciągnęłam całą rodzinkę nie pominęłam również męża, zabawa była wspaniała . Moi chłopcy starali się wypełniać zadania ,[ córka  jest poza domem]  które na dany dzień przygotowałam , np. być miłym dla żony, pomoc w zakupach, przygotować śniadanie [ sobota, niedziela] pójść  na spacer, kupić drobny upominek itd. Myślę ,że w tym roku synek napisze karteczki również i dla mnie [czekam ] i  boję się  ha ha bo znając pomysły syna to mogę mieć szalone zadania. Kalendarz jest to poducha z kieszonkami na karteczki [ zmieszczą się też  tyci, tyci słodkości ]


Moja mała pomocnica , oczywiście  czeka na czekoladki. Jeżeli w domu są dzieci , które jeszcze nie potrafią czytać , zróbmy to sposobem obrazkowym [ wymaga więcej pracy ] ,ale efekt jest super.


Zapewniam , że zabawa jest dla całej rodziny , a dzieci są  zachwycone ,że mogą rodzicom wymyślać zadania i oczywiście są bardzo konsekwentni. Przypomnę  jak wyglądał kalendarz w tamtym roku


Obecnie jest to poducha, a mikołajki zostały wykorzystane jako zawieszki na choinkę , zachęcam więc do zabawy , dziękuję za  liczne wizyty i miłe komentarze, pozdrawiam ciepło i czekam z ciepłą herbatką [ słyszałam ,że idzie Zima brrrrrrrrrrrrrr. ]Dusia


Miłego wieczoru  życzę Dusia.

62 komentarze:

  1. Dusia, jesteś niesamowita - fanstastico!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł:-) Tylko nie wiem czy moje dorosłe już niestety chłopaki byliby zadowoleni z zadań:-)))
    pozdrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz [ mój syn ma 23 lat ] i uczestniczył pozdrawiam Dusia

      Usuń
  3. Wspaniały pomysł i zabawa na pewna dla całej rodziny przednia:) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł ;-) i zabawa przy tym popieram ;-) pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że to bardzo fajny pomysł który scala rodzinę. Miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie Dusiu świetne pomysły integrujące rodzinę sypią się z rękawa. Pięknie to wymyśliłaś i wykonałaś, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe i świetne!!! ;-)) Dla dzieciaków też świetna zabawa ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł jest doskonały ja kończę swój :) Dusia u Ciebie zawsze jest bardzo oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysl :):) Baardzo mi sie podoba :) Suuper te Twoje kalendarze Dusiu :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taaaki wielki uśmiech, bardzo serdeczny i uśmiechnięty ten Twój Mikołaj.Gdy dzieci były małe tez mieliśmy kalendarz dla całej rodzinki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ale czadowy pomysł :D genialne! o słodyczach słyszałam, ale o robieniu karteczek na każdy dzień z zadaniami to sie pierwszy raz spotykam, świetny pomysł! :) no i adwentowe poduszeczki rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kalendarz Dusiu :)
    podusia i bombki również...
    Ty to masz pomysły :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dusiu, świetny kalendarz Adwentowy wymyśliłaś! Bardzo mi się podoba. Chętnie wstąpię na gorącą herbatkę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to masz pomysły!!!!! I jeden i drugi kalendarz w dodatku pięknie wykonane!!! Strasznie mie się to podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty to kobieto masz worek pomysłów bez dna!!! Fantastycznie, tak trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł z tym kalendarzem, no i oczywiście wykonanie super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wspaniały pomysł,ale u mnie ,niestety nie do zrealizowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie sprawdzisz , to nic na pewno, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  18. Dusiu, genialny pomysł! Właśnie tak adwent powinien wyglądać. Oba kalendarze pomysłowe i piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziło się w tamtym roku , więc idę za ciosem pa Dusia

      Usuń
  19. Jestem pod wrażeniem ,świetny pomysł...kolorowo, ciepło i rodzinnie. Super Dusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak jak większość jestem zachwycona Twoją pomysłowością :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały pomysł! Nie wiem czy zdążę dla całej rodziny wyszykować, ale postaram się chociaż dla Młodego. Mały dobry uczynek na każdy dzień, a nie same łakocie. Super! I genialne w swej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuje zrób dla męża i sobie [ przynajmniej po kilka ] synek będzie zachwycony wspólną zabawą pozdrawiam Dusia

      Usuń
  22. świetny :)
    i zabawa dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się Dusiu ten pomysł podoba - jest taki inny no i można nim tzn. kalendarzem zarzadzać buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysły to masz nieziemskie! Gratuluję- to dopiero zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny kalendarz stworzyłaś , Dusiu gratuluję Tobie zawsze udanych pomysłów i pozdrowienia zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny kalendarz wymyśliłaś Dusiu, ale co ja C będę się rozpisywać. Wczoraj dotarły podusie dla chłopaków, więc mam naoczny dowód jakie cuda potrafisz stworzyć :) U mnie na blogu relacja z Twojego podarunku. Jeszcze raz bardzo dziękuję!!!! Niedługo odezwę się na email bo mam do Ciebie biznes ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, pomysłowe kalendarze!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz pomysły fantastyczna poducha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam czasami sama się ich boję ha ha , pozdrawiam

      Usuń
  29. Niesamowity pomysł z tym kalendarzem i świetnie wykonany.
    Pozdrawiam cieplutko Dorota

    OdpowiedzUsuń
  30. To ci dopiero pomysł , świetny , ciekawe czy by się u mnie sprawdził ,,,

    OdpowiedzUsuń
  31. Przedni pomysł z tymi zadaniami dla całej rodziny :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł z tymi zadaniami, a bombki i dzwoneczki szydełkowe są bombowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomysłowo i pięknie! Ciekawa jestem tych wymyślonych zadań :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Odjazdowe kalendarze, jestem ciekawa zawartości karteczek od syna i męża dla Ciebie hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana niby nic między innymi np. sprawdź co grają w kinie , niedługo sylwester,może wypad na kawusię, randka ? ,
      dla synka - sobota?, zakupy ? uśmiechnij sie itd. trochę tego myślenia mama pozdrawiam Dusia

      Usuń
  35. Brawo, brawo koleżanko.Tak trzymaj,pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, mam nowe poduchy - ha ha , ściskam Dusia

      Usuń
  36. Witaj Dusieńko,

    chciałabym Ci gorąco podziękować za komentarz w pracowni której nie ma http://pracowniaktorejniema.blogspot.com/2013/11/skarpeta-patek-sniegu-2.html

    to bardzo miłe ... raz jeszcze dziękuję ...

    OdpowiedzUsuń
  37. Dusiu... pomysł świetny !!! ładnie wykonany...
    ja też słyszałam, że idzie zima... ale tylko słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaki śliczny i pomysłowy kalendarz, na prawdę super, szczególnie te zadania na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę tylko o te zadania chodzi , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  39. Dzięki Tobie wymyśliłam swoją wersję takiego kalendarza! :D
    Dziękuję i mam nadzieję, że będziesz ze swoją rodziną dobrze się bawić z tym kalendarzem :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialny pomysł! Ja w tym roku przygotowałam kalendarz z codziennymi drobnymi prezentami, ale za rok muszę podpatrzeć Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obydwa kalendarze są cudniaste Dusiu :) A ten mikołaj to chyba najbardziej podbił moje serducho :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale super pomysł z tym kalendarzem :)

    OdpowiedzUsuń