sobota, 6 kwietnia 2013

Wiosna, zawieszki i zając Tiny

Wyjść do ogrodu nie mogę, śnieg, śnieg [i o wiele lepsze mam samopoczucie jak w tym kierunku nie patrzę]. Czasu mam dużo i żeby nie nudzić się zajęłam się szyciem. Uszyłam zawieszki, jedna jest nowego pomysłu, a dwie pozostałe [wzór już pokazywałam], ale były chętne osoby więc uszyłam - popatrzcie:)





Tym razem ptasior przysiadł na serduszku.

Trzy razem moje wiosenne zawieszki.
















Pamiętacie zajączki, które otrzymałam od Tiny następny pomysł  jest taki:



Były łapki do kuchni, a tu zając zamieszkał na podusi - i jak widać czuje się wyśmienicie

Oczywiście to nie koniec haftowanek -  blog Hafty Tiny  jeszcze Was pomęczę, [  szukam pomysłu], to tyle na dziś dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kaszubską babę

Baba jest wyśmienita przyjechała z Jastrzębiej Góry i do kawusi smakuje wyśmienicie - Zapraszam Dusia
                                        Przypominam o Rozdawajce  - niespodzianki czekają.


58 komentarzy:

  1. Wiesz co Dusiu. Brak mi słów. Wszystkie Twoje prace są mega pomysłowe. Starannie wykonane. Podziwiam. Ja umiem guzik przyszyć, bo ogólnie nie lubię szyć. Dlatego jestem pełna uznania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy różni i to jest ciekawe -Jolu nie lubisz szyć , a ja gotować i mamy równowagę w przyrodzie pozdrawiam ciepło Dusia

      Usuń
  2. Patrząc na kolory to środek wiosny. U mnie słoneczko od samego rana, tylko ja mam nos pociągajacy i siedzę w domku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu ,tak mam najprawdziwszą wiosnę pozdrawiam Dusia

      Usuń
  3. słodkie zawieszki...i coś ptaszki cwierkają, że wiosna lada dzień nadejdzie :)
    babka wygląda obłędnie...
    można o przepis prosic...ja lubię miec spisane sprawdzone receptury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis to najpierw muszę mieć go ja ha ha / poproszę jak użyczą to podzielę się z chętnymi pozdrawiam ciepło Dusia

      Usuń
  4. sliczne zawieszki i jakie fajne kolorki polaczenie trzach razem bardzo mi sie podoba ;)
    i podusia z zajacem piekna wiosenna ;)
    pozdrawiam cieplo magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję [z nudów wymyślam] pozdrawiam Dusia

      Usuń
  5. Zawieszki są prawdziwie wiosenne:) Śliczne kolorki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przegonimy to to śnieżne i białe pozdrawiam Dusia

      Usuń
  6. Dusiu u Ciebie pięknie i wiosnnie,może i ja ją będę przywoływać,buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na co czekasz?Im nas więcej tym większe szanse pozdrawiam Dusia

      Usuń
  7. Zawieszki prześliczne, ładne mają kolorki!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,dziękuję pozdrawiam Dusia

      Usuń
  8. Dusiu, Ty jesteś "niepobita". Ciągle coś tworzysz, szyjesz...
    Już niedługo. Podobno idzie wiosna, a wtedy...czeka na Ciebie oczywiście ogród!!!!
    Zawieszki są prześliczne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami myślę, że jest odwrotnie to ja czekam żeby wyjść z domu pozdrawiam Dusia

      Usuń
  9. śliczne wiosenne dekoracje, aż się buzia śmieje, a podusia bardzo urocza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te Twoje zawieszki, na pewno wywołają wiosnę za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje śliczne dekoracje MUSZĄ wiosnę przywołać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowe te Twoje zawieszki Dusiu:) I moich ulubionych pastelach, dzisiaj właśnie o nich pisałam... Ach wiosny się chce!!! Bardzo mnie przybija ta tegoroczna Pani Wiosna...
    Słonko by wyjrzało to lepiej by się człowiek czuł:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ach same cudeńka zawieszki rewelacja pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. W tej zawieszce w kwiatki zakochałam się! Jest piękna! Taka ciepła i wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wniosek jeden -zakochani powinni być razem pozdrawiam Dusia

      Usuń
  15. Iście wiosenne :D Aż miło popatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Poducha urocza a zawieszki bardzo radosne iści wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać Dusiu, że lubisz szycie serduszek i ptaszków, bo są takie dopracowane i słodkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię , to za dużo powiedziane po prostu umiem szyć pozdrawiam Dusia

      Usuń
  18. Ty to masz strasznie dużo pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  19. No tak ! mając takie zawieszki w domu , widok za oknem już nie taki straszny :) Jak zwykle pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne wiosenne zawieszki a babka aż mi zapachniała !

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja mam tyle małych kwiatuszków szydełkowych i nie miałam pomysłu na to jak je wykorzystać, a dzięki Tobie już wiem:) masz świetne pomysły! super uszyłaś poduszkę, widzę, że i maszynę masz opanowaną do perfekcji, tyle przeszyć na materiale! wspaniała praca! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprawa dla tak pięknego haftu to zaszczyt pozdrawiam Dusia

      Usuń
  22. Twoje zawieszki bardzo pozytywnie nastrajają. Świetna jest ta tkanina w powojniki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. No wlasnie..tak sobie myslalam , co zrobic wiosennego dla domu..zainspirowalas mnie i bede szyla pele-mele z serduszek i ptaszkow..u Ciebie wygladaja pieknie wiec moze i ja dam rade.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz sobie, takie śliczne rzeczy szyjesz, a serducho traktujesz jak wyzwanie pozdrawiam Dusia

      Usuń
  24. Wszystko jest śliczne. Poczęstowałam się babeczką jest pyszna.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga zgadzam się jest pyszna Dusia

      Usuń
  25. Śliczności te Twoje zawieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Od razu zrobiło mi się weselej na duszy!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocze zawieszki w pięknych pastelowych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak patrzę na twoje prace to odrazu gębusia się usmiecha na widok tych sliczności !

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna podusia z haftem ,a zawieszki przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dusiu... cudne zawieszki !!!!!!!!!!! zwłaszcza te z zielonym kolorkiem, którego tak mi ostatnio brak...
    u mnie śnieg, śnieg i ... wcale nie topnieje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne zawieszki, poczęstowałam się ciastem, smaczne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało smaczne pyszne ha ha pozdrawiam Dusia

      Usuń
  32. Dusiu, tym ptaszkom doszywałabym skrzydełka uszyte podobnie jak ptaszki. Wydaje mi się, że wyglądałyby jak w locie.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz pomysł, więc trzeba to wprowadzić w czyn -dziekuję Dusia

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zawieszki ... a i "baba" smakowita.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne i romantyczne zawieszki. Szczególnie spodobała mi się pierwsza z niebieskim ptaszkiem w kratkę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. wiosennie i w kolorkach i w pracach,może wreszcie wiosna zawita

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale super! zawieszki są obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zawieszki są świetne! A podusia .... cóż piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolorowe, wesołe, radosne, wiosenne.... świetne!

    OdpowiedzUsuń